OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Älskar du service? På grund av kraftigt ökande orderingång och många nya kunder söker vi förstärkning i tre av våra butiker i Stockholm; Sveavägen, Farsta samt Täby.Som en del av butiksteamet administrerar och registrerar du order i respektive system, hanterar orderrutiner, uppföljning av leveranser, utskick till kunder samt svarar på inkommande samtal.Även allmänna arbetsuppgifter i butik såsom inventering, skyltning med mera ingår i tjänsten.Arbetet bedrivs på heltid i ovan nämnda butiker.Du är en kvalitetsmedveten person med ett stort leende som kan kombinera högt tempo med god service.Naturligtvis har Du ett positivt sätt, är utåtriktad och tycker om att vara i händelsernas centrum.Drivkraft, egen initiativförmåga och utpräglat ordningssinne är andra egenskaper som vi gärna ser att du har. Erfarenhet av administration i liknande bransch är meriterande. Vi erbjuder ett utvecklande ansvarsfullt arbete i en ung och dynamisk arbetsmiljö med trevliga arbetskamrater och goda utvecklingsmöjligheter inom en internationell koncern. Fast månadslön enligt avtal. The Phone House är idag Sveriges största oberoende återförsäljarkedja inom mobiltelefoni och står för cirka 12 procent av den svenska marknaden.Vi är ett miljöcertifierat företag enligt ISO 14001 normen och har drygt 300 anställda och 80 butiker i Sverige.Våra ägare är The Carphone Warehouse, Europas största affärskedja inom telefoni och noterat på Londonbörsen.I Europa går de drygt 1 700 butikerna under namnet "The Phone House".The Phone House AB är av tidningen Mobils läsare utsedd till Årets återförsäljare, 2003 och 2004.Vårt mål är att alla våra kunder ska vara nöjda och det försöker vi uppnå genom god service, oberoende råd och ett heltäckande butiksnät.