OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
The Phone House söker en noggrann administratör till avdelningen för säljsupport i centrala Malmö.Du kommer att vara en del av vår säljstödsavdelning och dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att registrera order i respektive system, hantera orderrutiner och följa upp leveranser.Du är på detta sätt ett internt säljstöd åt våra säljare.Din huvudsakliga arbetsuppgift är att administrera och stödja vår avdelning för kvälls- och helgförsäljning, och hjälpa till att starta upp och sätta rutiner för detta teamet. Vi söker dig som har gymnasiekompetens och har jobbat något/några år med liknande arbetsuppgifter.Du trivs med administrativa arbetsuppgifter och kan kombinera högt tempo med god service.Ett positivt sätt samt drivkraft är andra egenskaper som vi värdesätter högt.I ditt arbete som administratör krävs det att du har god känsla för service både internt och externt, är kundfokuserad och noggrann.Vi hoppas att du är en person som är positiv och ser lösningar, som tar eget ansvar och är noggrann.God datavana samt förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift är ett krav. The Phone House är en arbetsplats med högt arbetstempo, god arbetsmiljö och högt i tak.Företaget präglas av säljkultur, glädje och driv.Vi begär utdrag ur belastningsregistret på alla som erbjuds anställnking hos oss. Tjänsten är en timanställning med arbetstider under måndag till fredag 09-18 till att börja med.Tillträde omgående eller efter överenskommelse.Du söker tjänsten via vår hemsida: www.phonehouse.se/om the phonehouse/lediga jobb.Välkommen med din ansökan senast den 18/10.