OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
The Phone House (tidigare hette vi GEAB The Phone House) är idag Sveriges största oberoende återförsäljarkedja inom mobiltelefoni och står för cirka 13 procent av den svenska marknaden.Vi är ett miljöcertifierat företag enligt ISO 14001 normen och har drygt 400 anställda och 84 butiker i Sverige.Våra ägare är The Carphone Warehouse, Europas största affärskedja inom telefoni och noterat på Londonbörsen.I Europa går de drygt 2000 butikerna under namnet "The Phone House".I USA går kedjan under namnet Best Buy Mobile och är en 50/50 joint-venture mellan Carphone Warehouse och Best Buy.Tack vare kraftigt ökande orderingång och många nya kunder expanderar vi nu vår kundtjänst med 1 person i Stockholm, Sickla.Du kommer att ansvara för kundtjänst-ärenden som omfattar vår Event Sales-avdelning.I arbetet ingår förutom att svara/besvara inkommande samtal som kommer in till bolaget, även att ringa upp kund och våra samarbetspartners.För att trivas i denna roll behöver du ha ett stort hjärta för service och god förståelse för försäljningsorienterad verksamhet!Event Sales är en avdelning i expansionsfas där varje medarbetares insats är avgörande.Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.Du är en kvalitetsmedveten person med bra telefonröst som kan kombinera högt tempo med god service.Naturligtvis har du ett positivt sätt, är utåtriktad och tycker om att vara i händelsernas centrum.Drivkraft, egen initiativförmåga och utpräglat ordningssinne är andra egenskaper som vi gärna ser att du har. Du har god datavana.Erfarenhet av kundtjänstarbete i liknande bransch är meriterande.Start: Omgående Omfattning: Heltid.Lön: Fast månadslön.Referensnummer: Kundtjänst, Event Sales Sista Ansökningsdatum: 30 april OBS!Skicka in din ansökan snarast, då vi kallar till intervjuer löpande. Vi ser fram emot din ansökan och hoppas få välkomna dig till en spännande framtid inom The Phone House.