OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
The Phone House är idag Sveriges största oberoende återförsäljarkedja inom mobiltelefoni och står för cirka 13 procent av den svenska marknaden.Vi är ett miljöcertifierat företag enligt ISO 14001 normen och har drygt 500 anställda och ca 85 butiker i Sverige.Våra ägare är The Carphone Warehouse, Europas största affärskedja inom telefoni och noterat på Londonbörsen.I Europa går de drygt 2000 butikerna under namnet "The Phone House".I USA går kedjan under namnet Best Buy Mobile.Vi söker en medarbetare till vår Onlineavdelning i Stockholm, Sickla.Du kommer att arbeta med försäkringsärenden och skadereglering på vår försäkringsavdelning.Arbetet innebär till 50 % av att bistå våra försäkringskunder med sina skadeärenden samt att följa upp dessa administrativt.Arbetet innebär mycket telefonkontakt med såväl säljare i butikerna som med våra kunder, resterande 50 % är övriga kontorsgöromål.För att lyckas med detta arbete ska du vara flexibel, serviceinriktad och stresstålig.Andra saker som värdesätts högt är sinne för god ordning, hög ansvarskänsla samt team-känsla och drivkraften att vilja utvecklas.Du är en person som är utåtriktad, som värdesätter kontakter med både säljarna i butikerna och våra kunder.Du är noggrann, glad och en arbetsmyra.Du tycker om att ta egna initiativ och kommer med egna ideer.Du är stabil och har kunskaper som gör att du också kan lära dina kollegor ett och annat.Du bör också behärska engelska i tal och skrift.Värt att tillägga är att vi har kul på jobbet och stämningen är mycket bra.Ekonomisk utbildning på gymnasienivå samt erfarenhet av kundkontakt via telefon är meriterande.Placering: Stockholm Referens: Försäkringsadministratör Sista ansökningsdag: 5 november Obs!Skicka in din ansökan omgående då intervjuer sker fortlöpande.Vi behandlar endast ansökningar som inkommer via e-post.Välkommen med din ansökan!