OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
The Phone House söker en Teamledare till CallCenter avdelningen i Stockholm. Denna avdelning driver försäljning och hjälper våra befintliga privatkunder att hitta rätt lösning bland alla abonnemang och avtal inom fast- och mobil telefoni samt Internet. Det dagliga arbetet styrs av kampanjer som The Phone House tillsammans med våra samarbetspartners skapar. Din roll som Teamledare innebär att du ansvarar för den övergripande driften av teamet samt har resultat- och personalansvar. Du leder och planerar arbetet och coachar dina medarbetare. Vi söker dig som är antingen har några års erfarenhet av att leda andra och är en coach som har förmågan att driva försäljning genom andra människor eller du som har jobbat med försäljning i några år och vill nu ta nästa steg i karriären och få personalansvar. Du är en person som sprider glädje och energi och som älskar försäljning. Vidare är du trygg och prestigelös i ditt ledarskap och skapar en atmosfär där medarbetarna trivs, utvecklas och fungerar som ett team. Eftersom vi arbetar i en bransch där utvecklingen går snabbt framåt förväntar vi oss att du är flexibel, stresstålig och engagerad. Vi lägger även stor vikt på din personlighet, drivkraft och samarbetsförmåga. Det är meriterande om du tidigare har jobbat på en TM-avdelning. Du bör även kunna uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska samt vara bra på att kommunicera med andra människor. Arbetstiderna är mellan 9.15-18.15 och lönen är fast + rörlig lön. Intresserad, ansök genom att klicka på länken nedan; http://delta.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?ProjectId=68575&DepartmentId=2421&SkipAdvertisement=true Välkommen med din ansökan!