OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
The Phone House söker en engagerad medarbetare med ett fantastiskt ordningssinne till kundtjänst för våra avtalskunder, med placering i Stockholm/Sickla.Vi behöver dig som agent i vår avtalskundtjänst som hanterar TPH?s avtalskunder då de behöver hjälp och support.Vi tar hand om allt från beställningar, guidar kunden i vilka produkter/lösningar som passar bäst för deras behov, servicefrågor, sätter rutiner och arbetar aktivt med merförsäljning.Det dagliga arbetet består bl.a. i att svara i telefon, besvara mail, administrera beställningar och hitta lösningar på olika slags frågor/situationer. Vi söker dig som är en kvalitetsmedveten person med bra telefonröst som kan kombinera högt tempo med god service.Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.Naturligtvis har du ett positivt sätt, är utåtriktad och trivs i rollen som problemlösare.Drivkraft, egen initiativförmåga och utpräglat ordningssinne är andra egenskaper som vi gärna ser att du har.Vi ser gärna att du tidigare haft telefonen och datorn som arbetsredskap och tycker om kundkontakt.Erfarenhet av kundtjänstarbete i liknande bransch är meriterande.Att du har vana från försäljning och är intresserad av tekniken runt mobiltelefoni och laptop ser vi som ett plus! The Phone House är en arbetsplats med goda arbetsförhållanden och med högt i tak.Vi erbjuder ett mycket stimulerande, variationsrikt och utmanande arbete, där du arbetar självständigt med goda möjligheter till karriärsutveckling i en internationell miljö.Företaget präglas av nytänkande och vi värdesätter medarbetare som kan ta egna initiativ. Välkommen med din ansökan!Intresserad, ansök idag genom att klicka dig vidare; http://delta.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?ProjectId=70491&DepartmentId=2422&SkipAdvertisement=true