OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Topp 3
Du är genuint teknikintresserad
Du har en utbildning inom datakom, nätverk eller IT
Du är hjälpsam och lösningsorienterad
Om jobbet
Som Third Line tekniker på Telavox kommer du vara en del av vårt tech-team som via telefon och mail servar våra företagskunder, interna funktioner och leverantörer med felsökning, konfiguration och projekt. Du hanterar inkommande ärenden och hjälper även vår interna advisor-avdelning som supportar våra kunder, över telefon, när det kommer till felanmälningar eller skräddarsyr vår plattform enligt kundens önskemål.
Du kommer ha spännande dialoger med våra leverantörer och underleverantörer för att gräva djupare för att på bästa sätt kunna utreda buggar och problem. Du arbetar även tillsammans med vår utvecklingsavdelning och slutkund vid implementation av nya funktioner, testning och verifiering.
Hos oss får du vara del av en spännande och varierande arbetsmiljö där ingen dag är den andra lik. Du kommer välkomnas av ett gäng hjälpsamma kollegor med mycket energi och driv som även är mycket tekniskt intresserade, precis som du! 😎
Om dig
För att ha kul på jobbet och samtidigt göra ett bra arbete så tror vi att det är viktigt att du gillar felsökning och service. Även att du har ett genuint teknikintresse och en vilja av att alltid förstå hur vår saker och ting fungerar.
För att trivas och snabbt komma in i gemenskapen med resten av teamet så är det viktigt att du också är en lösningsfokuserad problemlösare, gärna toppat med en rejäl dos nyfikenhet. För oss betyder det att du är en kunskapssökande person som har lätt för att ta kontakt med människor oavsett om det är en utvecklare som vill diskutera buggar eller om det är en kund som behöver hjälp med att felsöka ett problem. Du gillar att samarbeta och diskutera lösningar med kompetenta kollegor i teamet och du tycker om att få gripa in när det händer grejer! 🔥🧑🚒
Vi tror att du utvecklat dina professionella skills i problemlösning och intresse för dataanalys från en utbildning inom datakom, nätverk eller IT. Det är ett stort plus om du behärskar fler språk än svenska och engelska i både tal och skrift.
På Telavox tror vi starkt på att man ska få ägna sig åt det man tycker är kul, i den här rollen så är SQL och Java nyckeln men i kombination med att vi har massor att göra samt att vi är positiva till förändring och nya idéer så finns det stora möjligheter att styra upp sina egna projekt och hitta nya vägar till lösningar. Vilket innebär att vi är superintresserade av att höra om dina preferenser kopplat till verktyg, språk och metod för att nå nya otroliga resultat! 🤩
Telavox is the place to be!
Since Telavox's journey started in 2002, we have strengthened our position as the leading forward-thinking communication platform for businesses. We offer Telephony, PBX, messaging, meetings, and contact centres in one simple platform. Unlike our competitors, we own our platform and develop everything ourselves in-house.
Today we are a fast-growing and profitable company with +1.3b in revenue and +400 Telavoxers in nine countries. In addition to being part of an entrepreneurial and forward-thinking tech company, we can offer you a warm-hearted culture, legendary kick-offs, competence development, great career opportunities, and lots of fun! 😀
Are you interested in becoming part of Telavox? Apply now!
We look forward to hearing from you! Send your application as soon as possible. If there are any questions, please contact our Recruiter Robert Jonasson at robert.jonasson@telavox.com
Kontaktpersoner på detta företaget
Fenix Bretz
0406200088
Christoffer Carpvik
+46363300833
Maria Olofsson
Henrik Lindau
Jenny Persson
Moniq Tahiraj
Jenny Persson
+4640 6200106
Moniq Tahiraj
+4640 317970026
Susanne Malmgren
Hanna Lindkvist