OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Thule AB är världens ledande leverantör inom Sports Utility Transportation och erbjuder transportlösningar för aktiva individer och familjer att transportera sin fritids- och sportutrustning med bil säkert, enkelt och elegant. I produktportföljen finns lasthållarsystem för bilar som takboxar, takrelingar och cykelhållare. Dessutom erbjuder Thule snökedjor och släpvagnar samt tillbehör för husbilar och husvagnar. Thule har 3 700 anställda på över 30 produktions- och försäljningsenheter på världens alla större bilmarknader i Nordamerika, Europa, Afrika och Asien. Omsättningen (Brink, Valley och SportRack inkluderat) uppgår på en pro forma basis till SEK 5,2 miljarder SEK (cirka 560 miljoner euro). Koncernen har sitt huvudkontor i Malmö. Besök oss gärna på www.thule.com. Kontorsassistent/Receptionist sökes till Thule AB (HK) i Malmö Vi är på jakt efter en utåtriktad och serviceminded "spindel i nätet". Tycker du att det skulle vara roligt, spännande och utmanande att under ett års tid få möjlighet att prova på ett "allt i allo" arbete är vi möjligheten för dig. Arbetsuppgifter och ansvarsområden Du kommer framför allt att arbeta med och ansvara för nedanstående uppgifter: . Svara i telefon . Hantera post och kontorsmaterial . Ta emot kunder . Koordinera möten . Boka resor och hantera reseräkningar . Dokumentation och skrivhjälp Bakgrund, personlighet och kvalifikationer Vi tror att du är omkring 19-25 år. Förmodligen vill du ta ett sabbatsår under dina universitetsstudier eller har du nyligen gått ut gymnasiet med goda betyg. Du behärskar svenska och engelska (koncernspråk) obehindrat i tal och skrift. Ytterligare språkkunskaper är meriterande. Har du tidigare erfarenheter från administrativa uppgifter är det bra, men det är inget krav. Goda kunskaper i Word, Excel, PowerPoint och Outlook är ett måste liksom körkort för personbil (B). Som person är du/har du . noggrann . serviceminded . självgående . utåtriktad . förmågan att se vad som behöver göras . hög stresströskel . professionell framtoning . förmågan att hantera kunder på ett trevligt sätt . positiv och glad . ett trevligt och vänligt bemötande. Så ansöker du I det här uppdraget samarbetar vi med Academic Search. Du ansöker till tjänsten genom att gå in på länken nedan. Du får då upp ett formulär i vilket du fyller i kontaktuppgifter samt bifogar ett personligt brev och CV på svenska. Senast den 31 oktober vill vi ha din ansökan. Har du några frågor om tjänsten eller processen är du välkommen att kontakta Helene Bennet (040-750 40) på Academic Search. För att söka tjänsten, gå in på denna länk. www.appsgate.com/asi/kth1.nsf/web.nysokande
Kontaktpersoner på detta företaget
Marcus Enochsson
040-615 16
Catarina Svensson
040-615 16 00