OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du lösningsorienterad och älskar service? Trivs du dessutom med att arbeta i ett högt tempo och uppskattar en varierande arbetsdag? Då kan detta vara något för dig!
Som en del av vår verksamhet kommer du att vara våra kunder behjälplig med biljetthantering, så som omskrivning och ombokning, att ta betalt för överskjutande bagagevikt samt övrigt förekommande uppgifter. Genom att följa flygbolagsspecifika procedurer, sätter du våra kunder och deras kunders behov främst i allt du gör. Viss del av arbetet är förlagt i check-in.
För denna roll krävs:
Utbildning i Amadeus eller annan GDS samt IATA
God IT-vana
Goda språkkunskaper i svenska och engelska, i tal såväl som i skrift
Kund- och säkerhetsfokus
Att du är ansvarstagande och ha förmågan att anpassa dig till förändrade prioriteringar och situationer
Tidigare erfarenhet av arbete med biljettering är meriterande
Vad du får av oss:
Du kommer vara en del i en organisation som förstår värdet i alla medarbetare. Menzies Aviation är ett serviceföretag där People Matters, den service och det engagemang du och ditt team ger spelar roll. Flygplatsvärlden är en värld i sig, en folkrik värld med ett högt tempo, där ingen dag är den andra lik. Du kommer att arbeta i en variationsrik miljö med utvecklingsmöjligheter där du har vårt fulla stöd, för att hjälpa dig genom din karriär och utveckling hos oss.
Startdatum: 2020-06-20
Arbetstider: Skifttjänstgöring, vilket innebär tjänstgöring dag, kvällar och helger. Ob-tillägg enligt gällande kollektivavtal
Omfattning: 80% visstidsanställning
Ort: Stockholm Arlanda-airport.
Sista ansökningsdatum: 2020-06-19, men tjänsten kan komma att tillsättas tidigare då rekryteringen sker löpande.
Vi ser fram emot din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Head of HR Frida Randa
0708-378421