OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om konsultuppdraget
- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 10 månader
- Uppdragsstart: Enligt ök.
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 100%
- OBS! Det är väldigt viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.
UppdragsbeskrivningKunden söker dig som är en tidsplanerare med relevant yrkeserfarenhet. Det är viktigt att du tar egna initiativ och eget ansvar för arbetsuppgifterna. Som person är du lösningsorienterad och samarbetsinriktad. Du planerar ditt arbete och är noggrann med att hålla deadlines.
Övergripande innebär rollen att utföra tidsplaneringen och tidsstyrningen. I rollen som tidsplanerare ingår att leda, stödja och kontrollera tidsplaneringsarbetet i projekten i enlighet med de riktlinjer som kunden aviserar.
Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
- Minst högskoleutbildning med teknisk inriktning eller motsvarande yrkesarbete i ledande befattning i 5 år inom stora anläggningsprojekt inom infrastruktur.
- Mycket goda kunskaper inom tidsplanering (arbetat minst 3 år i rollen som tidplanerare). Erfarenheten skall vara aktuell, antingen pågående uppdrag eller senaste uppdrag avslutad inom det senaste 6 månader.
- Systemkunskap från planeringsverktyg Primavera och MS Project. Kunskapen styrks med utbildnings- eller kursintyg eller med intyg från referens tex kollega.
- Minst 3 års arbetslivserfarenhet från roller som projektledare, tidplanerare, projektingenjör, projektkoordinator eller roll specialiserad på tidsplanering från komplexa projekt som innehåller flertal delprojekt.
- Minst erfarenhet 3 år från del i projektledningsorganisation inom något av sakområdena: - Infrastruktur
- Bygg- och anläggning
______________________
Hur du kommer vidare
- Sök uppdraget genom denna annons
- I ansökan anger du ett kravställt timpris
- Lägg in ett CV i word-format
- Vi återkopplar genom plattformen om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss via plattformen.
Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.
Om Shaya Solutions
Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.
Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag i hela Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Vårt motto är därför Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.
Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.
Annonsförsäljare undanbedes.
Kontaktpersoner på detta företaget
Joseph Öberg Shaya
Ellen Falkenström