Till vår kund söker vi en ekonomiassistent i Helsingborg

Arbetsbeskrivning

Experis Finance erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister inom exempelvis Ekonomi & Redovisning, Finans, Inköp, Skatt och Risk. Det gör vi via konsultverksamhet, rekrytering och projektlösningar. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis Finance finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.

Vår kund, ett stort företag i Helsingborg, har ett behov av en duktig ekonomiassistent som kan hjälpa till med redovisningen.

För att vara aktuell för rollen behöver du ha minst 3 års erfarenhet av löpande redovisning samt lägst KY utbildning /alternativt gymnasial utbildning inom ekonomi.

Vi ser gärna att du har erfarenhet av momsredovisning, skandinaviska redovisningsregler, samt att du jobbat i SAP innan. Du har god datorvana samt känner dig trygg med dina IT-kunskaper.

För att trivas och fungera optimalt på detta uppdrag tror vi att du bör vara flexibel och stresstålig samt att du vågar ta för dig o frågar dig fram.

Mycket goda kunskaper i engelska + ett skandinaviskt språk är ett krav.

Ansökan / Kontakt

Vi ser fram emot din ansökan. Notera att urval sker löpande då uppdraget tillsätts omgående. Har du frågor om rollen är du välkommen att kontakta konsultchefen Åsa Nelson på , alt. 040-660-63-67.

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Petra Sivefäldt
0500-38 14 37
Dino Elezovic
4642371631
Lina Mörkberg
016-155737
Anna Stridsjö

Marika Johansson
019-166551
Carl-Henric Möller
031-617235
Carina Häggquist
018-18 59 71
Anders Samuelsson
031-7086752
Karin Backman
063-57 66 63
Zara Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Experis AB ÖREBRO
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Ej angivet
  • Heltid Temporary
  • Publicerat: 5 oktober 2016

Besöksadress

Lidköping
None

Postadress

Engelbrektsgatan 6
ÖREBRO, 70212

Liknande jobb


9 januari 2025