Tillmötesgående kundtjänstmedarbetare med servicekänsla

Arbetsbeskrivning

Tillmötesgående kundtjänstmedarbetare med servicekänsla
Har du arbetat inom servicebranschen och minst 1 år i kundtjänstrollen? Gillar du kundkontakt, utmaningar och har en positiv attityd? Då har vi ett uppdrag för dig! Vi söker, för start enligt överenskommelse, en tillmötesgående kundtjänstmedarbetare med servicekänsla.

Uppdragsgivare: Randstad

Ort: Linköping

Omfattning: Heltid, kontorstid (rullande schema med start som tidigast 06:45 och som längst till 17:00) start 1/6 – 31/10 (med eventuell förlängning)

Arbetsbeskrivning:
Dina arbetsuppgifter som kundtjänstmedarbetare innebär i stora drag att;

• ta emot inkommande samtal och mejl, hjälpa kunden liksom ge den bästa av service. Du hanterar ärenden via ärendehanteringssystem, en stor del av inkomna ärendena handlar om fastighetsrelaterade frågor.
• administrera, kvalitetssäkra arbetet, aktivt delta i förbättringsarbete och se till att fel och brister åtgärdas. Följa de processer och rutiner företaget har och ständigt vara en god representant.
Du blir en del av ett team som arbetar med och ansvarar för fastigheter och lokaler inom förvaltningen. Organisationen har stort fokus på ett utveckling och drivkraft liksom ett öppet och kreativt arbetsklimat. Du kommer arbeta i ett öppet kontorslandskap med 6 andra personer, du har din egen arbetsplats.

Kvalifikationer:
Krav för att vara aktuell;
- gymnasieexamen
- arbetat med kundtjänstarbete i minst 1 år
- mycket god svenska och god engelska i tal och skrift
- god dator- och telefonsystemvana
- god systemvana

Om du tidigare arbetat i ett system som heter Marvel är det ett starkt plus.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Vi söker dig som drivs och motiveras av att arbeta med människor, du bemöter dem med ett uppmärksamt och tillmötesgående sätt. Du är utåtriktad, trivs i ett varierat arbetstempo och har ett utpräglat servicetänk. Besitter du dessutom ett organiserat och strukturerat sätt att ta dig an dina arbetsuppgifter med förmågan att prioritera efter behov – då är du rätt för oss! Låter det här som något för dig? Ansök redan idag! Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post, men gärna frågor. Skicka därför in din ansökan via länken nedan.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag: 2017-05-05, uval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Annica Magnell | annica.magnell@randstad.se [ mailto:annica.magnell@randstad.se ]

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid
  • Publicerat: 5 april 2017

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


1 november 2024

Finsktalande Kundtjänstmedarbetare

Finsktalande Kundtjänstmedarbetare

1 november 2024