TILLSATT! Hyresadministratör till Peab Bostad i Solna

Arbetsbeskrivning

Peab är ett av Nordens ledande bygg- och anläggningsföretag med 13.000 anställda och en omsättning överstigande 40 miljarder kronor. Koncernens dotterföretag har strategiskt placerade kontor i Sverige, Norge och Finland. Peabs främsta ledstjärna är total kvalitet i alla led av byggprocessen. Genom nytänkande, kombinerat med gedigen yrkesskicklighet, skall vi göra kundens intresse till vårt och därmed alltid bygga för framtiden.

%JobPositionPurpose%

Vi söker nu en Hyresadministratör till Peab Bostad i Solna!

Uppdraget är inledningsvis på konsultbasis och du blir anställd som konsult för serveOffice, men för rätt person är chanserna mycket goda att anställningen går över till Peab på sikt. Läs gärna mer om serveOffice på www.serveoffice.se.

Tillsammans med kollegorna i gruppen kommer ni se till att hantering av bostadrätter och den ekonomiska förvaltningen av dessa flyter på smidigt. Din roll blir att ansvara för och förstärka Peabs goda relationer mot slutkunderna i bostadsrättföreningarna. 

Arbetsbeskrivning
Exempel på arbetsuppgifter är hantering av kund- och lokalavtal gentemot mäklare och interna försäljare, fakturering av bokningsavgifter, handpenningar, insatser och upplåtelseavgifter samt registervård med mera. Du kommer också vara ansvarig för all avisering av hyror, avgifter och påminnelser till medlemmar och hyresgäster, läsa in betalningsfiler och hålla koll på inkommande betalningar.  

Kvalifikationer
I rollen som Hyresadministratör krävs det att du trivs med att hålla en hög servicenivå. Vi tror också att du är flexibel, lyhörd och prestigelös. Ditt sätt att arbeta är strukturerat, snabbt och du har hög tolerans vid stressande situationer. Du tycker om att ge service och du sätter kunden i främsta rummet.

Vi förutsätter god ekonomiskt förståelse och hyresjuridiska kunskaper är meriterande. De arbetar huvudsakligen i Pagero och 3L varför erfarenheter av dessa system är meriterande.

Uppdraget är på heltid med start snarast möjligt.

Vi erbjuder dig
Som konsult hos serveOffice omges du av engagerade kollegor och ledare som har insett att nyckeln till nöjda kunder är att vår egen personal, det vill säga du som konsult är nöjd och har det bra. Därför anordnar vi kontinuerligt återkommande trevliga aktiviteter för att skapa en ”vi-känsla” bland alla våra medarbetare. Det ska vara kul att vara en del av serveOffice!

Ansökan och kontakt
Då urvalsprocessen sker löpande är det viktigt att du skickar in din ansökan så snart som möjligt. Frågor kring tjänsten besvaras av Mårten Forslund på 0703-14 63 56.
  

Välkommen!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: serveOffice ab Sollentuna
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • %Schedule%
  • Publicerat: 20 mars 2014

Liknande jobb


22 november 2024

Office Assistant

11 november 2024