Timanställd ekonomiassistent till världsledande bryggeri - AB InBev (Sto...

Arbetsbeskrivning

AB InBev är världsledande inom ölbryggeri med varumärken såsom Stella Artois, Corona, Budweiser, Beck’s etc. Dessa är endast ett axplock av de 400 starka varumärken som finns i deras globala portfölj.

https://ab-inbev.se/

Om rollen

Vi söker en timanställd (ca 80 h/mån) Ekonomiassistent som kommer ansvara för att ge administrativt stöd till vår Nordiska organisation. Vi söker passionerade människor som kommer att inspireras av att brygga världens mest älskade öl, bygga ikoniska varumärken och skapa meningsfulla upplevelser. På AB InBev kommer du att ingå i ett team med stor drivkraft som delar din önskan att växa, ditt mod att utmana dig själv och ditt engagemang att göra skillnad.

Dina arbetsuppgifter

- Hantera fakturor och följa upp betalningar
- Tillhandahålla allmänt administrativt stöd
- Hantera telefonsamtal till interna intressenter och kunder
- Hjälpa till med speciella projekt vid behov
- Övriga administrativa uppgifter


Erfarenhet och kvalifikationer

- Dokumenterad erfarenhet som ekonomiassistent, kontorsassistent eller liknande administrativ roll
- Du är strukturerad och gillar ordning och reda
- Lätt för att kommunicera både i skrift och tal
- Kunskaper i Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint)
- Arbetat med globala och internationella företag är meriterande
- Förmåga att arbeta självständigt
- Detaljorienterad och kan ”multitaska” i en miljö med högt tempo
- Gymnasieexamen eller motsvarande
- Engelska i både tal och skrift, meriterande om man talar ytterligare nordiska språk


Övrigt

Tycker du ovanstående låter intressant kan vi erbjuda dig en spännande tjänst i en framgångsrik organisation med stora utvecklingsmöjligheter.

I detta uppdrag kommer du bli anställd av Nordic Retail Group men utföra ett uppdrag med vår kund ABInBev. Tjänsten är en deltidstjänst på ca 80 timmar per månad. Tjänsten sträcker sig året runt vilket gör detta till ett perfekt extrajobb vid sidan av studier, andra deltidsjobb osv.

Urvalet av sökande sker löpande, så ansök nu via vårt webbformulär. Frågor om tjänsten kan ställas till Karina Nilsson på: karina.nilsson@nordicretailgroup.com

Om Nordic Retail Group

Nordic Retail Group är en fullservice retail byrå, som grundades 1997 och finns idag lokalt representerade i alla fyra nordiska länder. Vi fokuserar på att hjälpa våra kunder att bygga sina varumärken och nå sina mål genom att erbjuda bemanning, rekrytering, creative studio, och andra innovativa uppfinningar för våra kunder. Vi har byggt ett starkt team och vi vet vad som krävs för ett varumärke att lyckas inom retail och hur man ökar försäljning både lokalt och globalt.

Vi värdesätter högt att ha ett mångsidigt team med olika typer av erfarenheter och bakgrunder som ingår i gruppen. Det är viktigt för oss att alla känner sig värderade, uppskattade och som en viktig del av vårt team. Det viktigaste är att vi vill att vår personal ska älska att komma till jobbet. Som våra grundare alltid säger: “Du ska inte bara vissla på väg hem från kontoret - utan också på väg till kontoret”.

Besök vår hemsida www.nordicretailgroup.com (http://www.nordicretailgroup.com) för mer information.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Nordic Retail Group
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 juni 2023
  • Ansök senast: 30 juni 2023

Liknande jobb


21 november 2024