OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi är Telia Company, den nya generationens telekomföretag. Våra 21 000 duktiga kollegor möter miljontals kunder varje dag i världens mest uppkopplade länder. Vi är knutpunkten i det digitala ekosystemet som gör det möjligt för människor, företag och samhällen att få tillgång till allt som är viktigt för dem, på deras villkor, dygnet runt – året runt. Vi har bestämt oss för att förändra it-och telekomindustrin och föra världen närmare våra kunder och vårt huvudkontor ligger mitt i teknik- och innovationshjärtat Stockholm. Läs mer på www.teliacompany.com.
Mångfald berikar vår affärsverksamhet och vår kultur. Det skapar dynamik i våra kundmöten, vårt arbetssätt och innovativa team. Vi tycker det blir roligare att arbeta om vi alla är olika!
Välkommen till oss!
Timanställd säljare till Telias butik i Oskarshamn.
Your next challenge? Jag heter Elin Olsson och söker nu vår nästa timanställda medarbetare. Hos oss får du träffa både våra privat- och företagskunder och hjälpa dem med allt ifrån SIM-korts byte till mer avancerade företagslösningar. Variationen av kunder och frågor gör att ingen dag blir den andra lik. Du kommer få lära dig mycket inom försäljning och kommer få arbeta med de bästa varumärkena på marknaden.
Your next manager and team Dina viktigaste arbetsuppgifter är att hjälpa både våra privat- och företagskunder med frågor kring abonnemang, tv-tjänster och internet. Vi är cirka 5 anställda i butiken idag och vi arbetar tillsammans mot uppsatta mål, både kopplat till försäljning och kundnöjdhet. För oss är båda dessa mål lika viktiga. Vi är alla väldigt drivna och resultatinriktade samtidigt som vi har ett lättsamt arbetsklimat med nära till skratt. Den främsta anledningen till att jag arbetar på Telia är att vi har de produkter och tjänster som jag själv uppskattar i kombination med ett välkänt varumärke. Jag tycker att våra värderingar stämmer överens med mina egna, vilket är viktigt för mig. Telias mål att vara ”New Generation Telco” känns både spännande och helt rätt i tiden. Jag drivs av att se andra lyckas med sina målbilder och framförallt utvecklas och det är det jag uppskattar mest i mitt arbete som ledare. Efter arbetet så kopplar jag gärna av genom att umgås med vänner och familj eller genom någon fysisk aktivitet som gym eller löpning.
You Du behöver vara 18 år fyllda och ha gått ut gymnasiet. Eftersom vi jobbar nära våra kunder är det viktigt att du kan kommunicera på svenska och engelska. Du bör även kunna arbeta oregelbundna arbetstider som baseras på butikens behov. Har du tidigare erfarenheter av försäljning så är det en fördel. Största vikt läggs på din personlighet. Vi ser gärna även att du är innovativ, engagerad både i kunderna samt dina nya kollegor och har ett eget driv. Med andra ord hoppas jag att du är en person som trivs med variation, älskar att träffa nya människor och motiveras av att få leverera en kundupplevelse i världsklass.
How? Telias värderingar Dare, Care, Simplify är grunden i det vi gör. För den här rollen lägger jag tonvikten på att du: Dare to lead by engaging with our customers and challenging ourselves Care for our customers by providing solutions that are adapted to their needs Simplify our teamwork by transparent communication, active collaboration and knowledge sharing
Why? We´re changing the industry, we´re digitalizing society, we´re creating the New Generation Telco to bring the world even closer – on the customers terms.
That´s the next chapter in our story, what´s yours?
Contact För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Elin Olsson på 072-700 77 98. Urval sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan.
Välkommen till Telia!
Kontaktpersoner på detta företaget
Christina Assarson
011-191896
Christina Stenstrand
054-22 18 87
Linda Karlsson
+46 727332625
Johan Helldén
+46 725126690
Sofia Lindroth
Herman Mårtensson
+46 72-5282823
Johan Dahle
+46 70-5096090
Erik Josefsson
+46 70-3923423
Rickard Stenberg
+46 703678300
Robert Nyström
+46 72-5114544