Timanställd Swedbank Växel

Timanställd Swedbank Växel

Arbetsbeskrivning

Har du intresse för god service, högt tempo och nya affärer samt att överträffa kundens förväntningar? Då är du rätt person! Just nu söker vi timanställda hos oss på Swedbank koncernväxel!
Hos oss på Swedbank har du en möjlighet att:
- Hantera inkomna samtal från både interna och externa kunder, myndigheter och andra institut vilket ger dig en stor inblick i bankens organisation.
- Utvecklas och lära dig om bankens olika arbetssätt, avdelningar och de olika kundmöten.
- Samarbeta med erfarna medarbetare och bidra till en stimulerad arbetsmiljö.
- Samarbeta med andra kollegor och utvecklas i din roll


I denna roll behöver du:
- Ett brinnande intresse för att arbeta med affärer och service
- Initiativförmåga och lätt att skapa goda relationer i kundmötet med också med kollegor
- Vara en lagspelare som strävar efter teamets framgång lika mycket som din egen
- Hålla dig uppdaterad om den digitala utvecklingen och på ett pedagogiskt sätt beskriva hur de digitala tjänsterna används.
- Vara social, positiv och utåtriktad
- Förmågan att snabbt kunna se och förstå kundens behov och hitta matchande lösningar
- Gilla högt tempo och arbeta mot uppsatta mål.
- Vi ser gärna att du har 1-2 år kvar av din Universitets-/högskoleutbildning
- Ha möjlighet att jobba under våra öppettider, vardagar 8-18.




På Swedbank är medarbetarna vår största tillgång. Vi har en kultur som bygger på respekt, inkludering och öppenhet, där varje medarbetares röst är viktig. Vi stöttar kontinuerlig utveckling. Du som arbetar hos oss leder din egen utveckling och hittar utmaningar som inspirerar dig. Vi värnar om ditt välmående och erbjuder en hållbar och flexibel arbetsmiljö. Som anställd ingår du i ett rörligt ersättningsprogram och erbjuds tjänstepension, frivillig sjukförsäkring samt andra attraktiva förmåner. Vi arbetar genom våra värderingar: Öppen, Enkel och Omtänksam. Tillsammans levererar vi en positiv och unik upplevelse för våra kunder. Tillsammans gör vi skillnad.

Förväntningar
Att du ska kunna jobba minst två stycken 5-timmarpass i veckan samt att du kan jobba heltid under sommaren 2022. Mer specifikt under perioden v. 25-33.

Bli en del av vårt team och...
Få möjligheten att arbeta i ett team som präglas av förändringsvilja, högt i tak, prestigelöshet, transparens och kundfokus. Vi är fokuserade på att göra skillnad för Kundcenter/Kontor och Swedbank och räds inte att ta oss an utmaningar eller utmana ”gamla sanningar” för att driva resultat och kundnöjdhet." Steve Bengtsson, din framtida chef

Vi ser fram emot din ansökan senast den 2022-03-07.
Arbetsplats: Göteborg

Kontaktpersoner

Rekryterande chef: Steve Bengtsson, +46 73 096 02 53

SACO: Henrik Joelsson, 040-24 25 08

Finansförbundet: Kristina Björk, kristina.bjork@swedbank.se

Vi kan komma att påbörja urvalet under ansökningstiden och välkomnar din ansökan så snart som möjligt.

Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster.

Swedbank är en inkluderande arbetsgivare och diskriminerar ingen utifrån kön, ålder, sexuell läggning eller sexuell identitet, etnicitet, religion eller funktionsnedsättning - alla är välkomna.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Swedbank Sweden
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 februari 2022
  • Ansök senast: 7 mars 2022

Liknande jobb


22 november 2024

22 november 2024