OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du service minded och motiveras av att möta kundens behov och bygga goda relationer? Då kommer du att trivas på vårt kontor i Ludvika.
Om tjänsten;
Som Kundvärd på ett Rådgivningskontor är du Nordeas ansikte utåt. Din huvuduppgift är att ge kontorets tidsbokade kunder och övriga besökande kunder en positiv kundupplevelse.
Du är betydelsefull, inte bara för att kunderna ser dig som bankens representant, utan också för att du träffar många kunder i ditt arbete och har stor möjlighet att just skapa positiva kundupplevelser.
I ditt dagliga arbete hjälper du våra kunder till rätt distributionskanal (PBM, Kundcenter, Internet, etc.). Försäljning och utbildning av vardagstjänster via kundterminal är en viktig del av din vardag. Tjänsten innebär att du arbetar proaktivt för att skapa nya kundkontakter och genom ett trevligt och professionellt bemötande får du våra viktigaste kunder att lämna banken med ett leende.
Din profil
Vi söker dig som är utåtriktad, initiativrik och aktiv och ser möjligheter i varje enskild kundsituation. Du är en lagspelare med en egen drivkraft och du har ett stort intresse av att göra affärer och stor ambition till egen utveckling.
Tidigare erfarenhet från arbete i kundtjänst är meriterande, och har du arbetat med ekonomiskrådgivning och är Swedsec certifierad är det meriterande. Det är också meriterande om du har en akademisk utbildning eller motsvarande kompetens.
Kontaktpersoner på detta företaget
Johan Harlén
016-16 48 01
Carl Ekelund
Lena Eriksson
Kjell Granlund
George Trantafillos
Magdalena Björkbäck
070-597 66 41
Heléne Wiberg
0101563790
Maria Eriksson
0101563790
Peter Tökke
Mustafa Naama
+46727301980