OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi är Telia Company, den nya generationens telekomföretag. Våra 21 000 duktiga kollegor möter miljontals kunder varje dag i världens mest uppkopplade länder. Vi är knutpunkten i det digitala ekosystemet som gör det möjligt för människor, företag och samhällen att få tillgång till allt som är viktigt för dem, på deras villkor, dygnet runt – året runt. Vi har bestämt oss för att förändra it-och telekomindustrin och föra världen närmare våra kunder och vårt huvudkontor ligger mitt i teknik- och innovationshjärtat Stockholm. Läs mer på www.teliacompany.com.
Mångfald berikar vår affärsverksamhet och vår kultur. Det skapar dynamik i våra kundmöten, vårt arbetssätt och innovativa team. Vi tycker det blir roligare att arbeta om vi alla är olika!
Välkommen till oss!
Your next challenge?
Jag heter Sara Olsson och är butikschef på Telia i Väla Centrum och Helsingborg. Nu söker vi fler timanställda medarbetare till våra butiker. Hos oss får du träffa både våra privat- och företagskunder. Variationen av kunder och frågor gör att ingen dag blir den andra lik. Du kommer få lära dig mycket inom försäljning och kommer få arbeta med de bästa varumärkena på marknaden.
Your next manager and team
I jobbet som butikssäljare kommer du sälja allt från bredband och digitaltv till privatkunder, till att sälja in mobila-växellösningar mot företagskunder. Du behöver vara nyfiken och vilja förstå kunden för att kunna presentera rätt lösning till rätt kund.
Teamen du kommer jobba i består av personer med varierande ålder, bakgrund och erfarenhet. Den gemensamma faktorn är att samtliga strävar efter att leverera ett kundmöte i världsklass!
Personligen har jag jobbat på Telia i ca 15 år och tycker fortfarande att det är lika inspirerande att träffa nya människor och både skapa nya och vårda befintliga relationer. I min coachande roll som butikschef brinner jag för att få se mina medarbetare lyckas. Tillsammans är jag övertygad om att vi kan ta oss an de utmaningar som Telia och telekombranschen står inför de kommande åren.
You
Du behöver vara 18 år fyllda och ha gått ut gymnasiet. Eftersom vi jobbar nära våra kunder är det viktigt att du kan kommunicera på svenska och engelska. Du bör även kunna arbeta oregelbundna arbetstider som baseras på butikens behov, därav ser vi även gärna att du inte har pågående heltidsstudier. Har du tidigare erfarenheter av försäljning så är det en fördel men största vikt läggs på din personlighet. Vi ser gärna även att du är innovativ, engagerad både i kunderna samt dina nya kollegor och har ett eget driv. Med andra ord hoppas jag att du är en person som trivs med variation, älskar att träffa nya människor och motiveras av att få leverera en kundupplevelse i världsklass.
How?
Telias värderingar Dare, Care, Simplify är grunden i det vi gör. För den här rollen lägger jag tonvikten på att du:
Dare to innovate by sharing ideas, takning risks and continuously learning
Care for each other by being supportive, respectful and honest
Simplify our teamwork by transparent communication, active collaboration and knowledge sharing
Why?
We´re changing the industry, we´re digitalizing society, we´re creating the New Generation Telco to bring the world even closer – on the customers terms.
That´s the next chapter in our story, what´s yours?
Contact
För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Sara Olsson på 076-110 74 47. Urval sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan.
Välkommen till Telia!
Kontaktpersoner på detta företaget
Christina Assarson
011-191896
Christina Stenstrand
054-22 18 87
Linda Karlsson
+46 727332625
Johan Helldén
+46 725126690
Sofia Lindroth
Herman Mårtensson
+46 72-5282823
Johan Dahle
+46 70-5096090
Erik Josefsson
+46 70-3923423
Rickard Stenberg
+46 703678300
Robert Nyström
+46 72-5114544