OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi är Telia Company, den nya generationens telekomföretag. Våra 21 000 duktiga kollegor möter miljontals kunder varje dag i världens mest uppkopplade länder. Vi är knutpunkten i det digitala ekosystemet som gör det möjligt för människor, företag och samhällen att få tillgång till allt som är viktigt för dem, på deras villkor, dygnet runt – året runt. Vi har bestämt oss för att förändra it-och telekomindustrin och föra världen närmare våra kunder och vårt huvudkontor ligger mitt i teknik- och innovationshjärtat Stockholm. Läs mer på www.teliacompany.com.
Mångfald berikar vår affärsverksamhet och vår kultur. Det skapar dynamik i våra kundmöten, vårt arbetssätt och innovativa team. Vi tycker det blir roligare att arbeta om vi alla är olika!
Välkommen till oss!
Just nu söker vi nya talanger inom försäljning och kundbemötande till våra butiker i Sundsvall!
Your next challenge? Jag heter Robert Nilsson och söker nu våra nästa timanställda medarbetare. Dina viktigaste arbetsuppgifter är att hjälpa både våra privat- och företagskunder med frågor kring abonnemang, tv-tjänster och internet. Hos oss har du möjligheten att få träffa nya människor dagligen och att ge dem en kundupplevelse i världsklass. Det är en stor variation på vilka typ av ärenden och samtal du har som gör att ingen dag blir den andra lik. Du kommer att arbeta med marknadens hetaste varumärken och en personalstyrka som jobbar tillsammans mot uppsatta mål.
Your next manager and team Vi är cirka 6 anställda i butiken idag och vi arbetar tillsammans mot uppsatta mål, både kopplat till försäljning och kundnöjdhet. För oss är båda dessa mål lika viktiga. Den största anledningen till varför jag jobbar på Telia är för att det är ett välkänt varumärke som alla känner till. Har man som mål att klättra inom företaget så finns det goda möjligheter till detta. Jag själv kommer från bredbandssupporten och har därifrån haft lite olika uppdrag på Telia. Nu jobbar jag som områdeschef för butikerna Sundsvall, Birsta och Hudiksvall. Min passion är försäljning och att utveckla andra till att bli vassare säljare. Efter arbetet umgås jag gärna med familjen och att även underhålla mitt fotboll och hockeysintresse.
You Du behöver vara 18 år fyllda och ha gått ut gymnasiet. Eftersom vi jobbar nära våra kunder är det viktigt att du kan kommunicera på svenska och engelska. Du bör även kunna arbeta oregelbundna arbetstider som baseras på butikens behov. Har du tidigare erfarenheter av försäljning så är det en fördel men största vikt läggs på din personlighet. Vi ser gärna även att du är innovativ, engagerad både i kunderna samt dina nya kollegor och har ett eget driv. Med andra ord hoppas jag att du är en person som trivs med variation, älskar att träffa nya människor och motiveras av att få leverera en kundupplevelse i världsklass How? Telias värderingar Dare, Care, Simplify är grunden i det vi gör. För den här rollen lägger jag tonvikten på att du: Dare to lead by engaging with our customers and challenging ourselves Care for our customers by providing solutions that are adapted to their needs Simplify our operations by efficient processes and clear ownership Why? We´re changing the industry, we´re digitalizing society, we´re creating the New Generation Telco to bring the world even closer – on the customers terms.
That´s the next chapter in our story, what´s yours? Contact För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta mig Robert Nilsson på 072-720 28 66. Urval sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan.
Välkommen till Telia!
Kontaktpersoner på detta företaget
Christina Assarson
011-191896
Christina Stenstrand
054-22 18 87
Linda Karlsson
+46 727332625
Johan Helldén
+46 725126690
Sofia Lindroth
Herman Mårtensson
+46 72-5282823
Johan Dahle
+46 70-5096090
Erik Josefsson
+46 70-3923423
Rickard Stenberg
+46 703678300
Robert Nyström
+46 72-5114544