OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Teleenheten i Uppsala Landstingsservice ansvarar för fastighetsförvaltning och verksamhetsanknuten service inom Landstinget i Uppsala län.De flesta av våra kunder finns inom hälso- och sjukvården.Den största kunden är Akademiska sjukhuset.Förvaltningen är miljöcertifierad.Landstingsservice är en hälsodiplomerad förvaltning.Teleenheten ansvarar för landstingets telefonväxel.Verksamheten omfattar cirka 7 500 anknytningar, personsökarsystem och patienttelefoni.Vi arbetar i en modern PC-miljö med växel MD 110 och hänvisning DNA 5.4.Växeln förmedlar cirka 5 000 samtal varje dygn.Vi har arbetsplatser i både Uppsala och Enköping.Dina arbetsuppgifter Du kommer att arbeta i vår växel på schemalagd arbetstid vilket innebär dag-, natt- och helgarbete.Beroende på din erfarenhet kommer vi initialt anpassa ditt schema och upplärning kommer att ingå. Din kompetens Du har en treårig gymnasieprogramutbildning eller motsvarande.Du har goda kunskaper i svenska och engelska och förmåga att uttrycka dig väl.Du har erfarenhet av arbete i en växel men även annan erfarenhet av telefoni eller inom något serviceyrke är intressant.Arbetet ställer krav på stresstålighet och en förmåga att kunna fokusera och prioritera.Du tycker om att ha kontakt med människor via telefon och har service och öppenhet som ledstjärnor. Eftersom män är underrepresenterade på vår arbetsplats ser vi gärna manliga sökande.Låter det intressant?
Artiklar i detta ämnet
- Gratis kontantkort - Hur då?