OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arena Satelliten söker nu timanställda till sitt vaktmästeri.
På enheten arbetar 13 medarbetare, inklusive en enhetschef. Vi ligger under Kultur- och fritidskontoret, tillhörande avdelningen Idrott och fritid. Huset består av ungdomens hus, Teater Satellitens dagliga verksamhet och vaktmästeriet. Utöver detta finns det även två idrottshallar i huset samt kanslier för föreningar.
Arbetsuppgifter
Som timanställd på Arena Satelliten kommer du att ha sedvanliga vaktmästaruppgifter såsom enklare underhåll av fastigheten, hantera felanmälningar och ärenden i ärendehanteringssystem, lokalvård, leveranshantering samt kontakt med personal, besökare och andra externa parter. Du ansvarar för att fastigheten ska vara ändamålsenlig, dina arbetsuppgifter kan därför vara många och varierande.
Kvalifikationer
Vi söker dig som har gymnasial utbildning och arbetslivserfarenhet som vaktmästare eller liknande. Erfarenhet av drift och underhåll av idrottshallar är meriterande. Du ska ha goda kunskaper i Officepaketet och kan kommunicera väl i både tal och skrift på svenska. Du är bra på att ge god service och du tar egna initiativ för att lösa olika problem. Då ensamarbete är aktuellt är det av vikt att du är självgående och kan strukturera och prioritera dina arbetsuppgifter väl.
Vi erbjuder
Vi erbjuder dig att vara en del av Arena Satelliten där vårt fokus ligger i ge utmärkt service till alla vi möter! Vi har viktiga och varierande arbetsuppgifter som gör skillnad för de som är i verksamheten men även för de som besöker oss.
Tjänsten är timanställning. Vi tillämpar individuell lönesättning. Tillträde snarast enligt överenskommelse.
Välkommen med din ansökan!
Med engagemang växer vi tillsammans – vi skapar värde och gör Sollentuna lite bättre varje dag. Vi vill ge dig möjligheten att kunna påverka, utvecklas, växa i din yrkesroll och trivas med kollegor. Vi söker dig som är nytänkande, ansvarstagande och välkomnande. Jämlikhet och mångfald är viktigt för oss och vi behöver olika kompetenser i våra verksamheter. Välkommen till oss!