Timanställda till kundservice - Spontanansökan

Arbetsbeskrivning

Starka tillsammans - Bli en av oss Som en av Nordens främsta inom betallösningar kan vi erbjuda en stimulerande och kreativ arbetsmiljö. Vi är öppna för nya idéer och arbetssätt, samtidigt som vi alltid strävar efter att göra det enkelt och lätt för våra kunder.

Hos oss kan du utveckla din kompetens tillsammans med engagerade ledare och kollegor. Vill du utmanas i din yrkesroll och arbeta i en stark gemenskap där vi tar hand om varandra, samtidigt som vi visar varandra uppskattning, är vi rätt arbetsplats för dig. Läs mer om oss på career.payexgroup.com (https://career.payexgroup.com/).

Vårt uppdrag inom Customer Operations är att leverera PayEx tjänster till våra kunder - från påskrivet avtal till betald faktura. Vi ansvarar för att hantera administrativa uppgifter, besvarar samtal, mejl och för konversationer i sociala medier med våra kunder och deras kunder.

Enheten Tailored Retail Finance utgörs av 4 team där vi dagligen arbetar för att överträffa kundens upplevelse från gårdagen.

Som timanställd Customer Adviser i Team Peak, ett av de fyra teamen, arbetar du tillsammans med våra ordinarie team mot gemensamt uppsatta mål. Team Peak arbetar då våra kunder har störst behov av att komma i kontakt med oss. Du kommer att ha daglig kontakt med våra kunder via telefon och mejl, varför det är viktigt att du har god kommunikativ förmåga. Du kommer att ha ett stort eget ansvar samtidigt som en del av arbetet sker gemensamt i gruppen. Att du är en fena på att samarbeta ser vi som en självklarhet. Hos oss är alltid kunden och våra kunders kunder i fokus och du behöver ha mycket god förståelse för service.

Vi letar efter dig som älskar att jobba med kunden i fokus, är lyhörd för kundens behov och ser lösningar. Du har stor social kompetens och är trygg med att möta kunder i telefon och via mejl. Vi ser också att du har ett gott bemötande i mötet med andra människor och är bra på att kommunicera i både tal och skrift. Du är tekniskt lagd och lättlärd.

Då tjänsten är en visstidsanställning med timlön tror vi att den främst passar dig som kombinerar denna tjänst med annan sysselsättning vid sidan av.

För att vi ska kunna passa bra ihop, erbjuder vi dig att i ett webbaserat verktyg anmäla när du kan och vill arbeta. Sedan bokar vi upp dig utifrån hur våra kunder behöver oss. Det kommer vara viktigt att du kan arbeta minst 3 heldagar per månad, främst under andra halvan av varje månad.

Vi tror att de är bra om du har:

- Tidigare erfarenhet av kundnära arbete med service via telefon och mejl (dock ej ett krav).
- Mycket god kommunikativ förmåga i både tal och skrift, i svenska och engelska.
- Förmåga att samarbeta, strukturera och prioritera ditt arbete i en föränderlig arbetsmiljö.


Vad kan vi erbjuda dig? Tillsammans med drivna och inspirerande kollegor får du vara en del av Team Peak och arbeta tillsammans med oss i en härlig kontorsmiljö centralt i Visby. Du får en flexibel anställning med möjlighet att själv anmäla när du kan och vill arbeta. Du får kontinuerlig uppföljning och feedback på ditt arbete.

Är du intresserad, ansök redan idag! Tjänsten är en visstidsanställning med timlön. Start sker enligt överenskommelse. I den här rekryteringen använder vi digitala urvalstester.

Urval och intervjuer sker vid behov.

Vid frågor gällande tjänsten, kontakta gärna någon av oss chefer i enheten;
Sabina Blomér, sabina.blomer@payex.com, +46 498 20 21 22
Kim Lundin, kim.lundin@payex.com, +46 70 830 33 25
Monica Hagström, monica.hagstrom@payex.com, +46 498 20 97 93

Vi har redan valt våra rekryteringskanaler och undanber oss därför kontakt från externa rekryteringsfirmor och annonsförsäljare.

Fackliga kontakpersoner:

Finansförbundet: Heidi Larsson +46 730 442168
SACO: Sofia Enekvist +46 498 20 77 84

PayEx är en av Nordens främsta leverantörer av kompletta betallösningar och består av två affärsområden: PayEx Ledger and Factoring och Swedbank Pay.

PayEx Ledger & Factoring är namnet på PayEx erbjudande för tjänster inom rating och billing, faktura- och reskontrahantering, inkasso, kredithantering och finansiering. 

Vi drivs av innovationskraft och vår strävan efter att hjälpa människor, företag och samhällen att växa. Idag är vi ett av de ledande företagen inom betallösningar med verksamhet i Sverige, Norge, Danmark och Finland. Något som inte hade varit möjligt utan våra engagerade och kompetenta medarbetare! Vår verksamhet genomsyras av våra värderingar - Öppen, Enkel och Omtänksam i allt vi gör.

Välkommen att kontakta oss om du vill veta mer.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: PayEx Sweden
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 juli 2022
  • Ansök senast: 6 januari 2023

Liknande jobb