Timanställda till Kundsupport hos Auriga

Arbetsbeskrivning

Auriga är en Payment Service Provider som hanterar betalningar i butiker och på Internet.I vårt tjänsteutbud ingår system för kortbetalningar, presentkortslösningar och Internet-betalningar för marknaden i hela Norden.Vi arbetar i samverkan med handeln och banker.Sedan den 1 oktober 2008 heter vi Auriga AB, och är ett dotterbolag till det danska bolaget PBS A/S.De senaste 10 åren har vi arbetat under namnen Strålfors Payment och ePayment - tidigare Posten Betalväxel.Auriga söker nu 4 stycken nya kompetenta medarbetare till vår Kundsupport.Du ansvarar för telefonsupport till Aurigas kunder.Vi vill att du är: - proaktiv och engagerad - utåtriktad och kan samarbeta - flexibel och anpassningsbar till förändringar i arbetsformer och prioriteringar - noggrann och strukturerad Vi vänder oss till dig som har: - minst 3 årig gymnasial utbildning - god PC-vana - erfarenhet av kundsupportsarbete eller liknande arbets-uppgifter är meriterande - goda språkkunskaper i svenska och engelska i tal och skrift samt gärna ytterligare något skandinaviskt språk - erfarenhet av kortapplikationer och teknikintresse av nätverk och kommunikation är meriterande I din roll : - rapporterar du till teamledare Kundsupport.Placeringsort Nacka Strand i Stockholm.Auriga arbetar för människors lika värde och ser gärna en mångfald av sökanden.Anställningsform: Timanställning, ingå i en jobbpool, arbeta minst fem timmar/helg; arbetstiden är förlagd på dag- och kvällstid på vardagar och helger.Under semestertiden finns möjlighet att arbeta fler timmar.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AURIGA AB
  • 4 platser
  • Deltid
  • Publicerat: 24 februari 2009
  • Ansök senast: 25 mars 2009

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010