Timanställning på PayEx Customer Operations

Arbetsbeskrivning

På Customer Operations jobbar vi dagligen för att skapa värde för PayEx & våra kunder och överträffa kundens upplevelse i varje kundmöte.
Vårt uppdrag är att leverera PayEx tjänster till våra kunder – från påskrivet avtal till betald faktura. Vi ansvarar för att hantera administrativa uppgifter, besvarar samtal, mejl och för konversationer i sociala medier med våra kunder och deras kunder.
Inom Customer Operations slår vårt hjärta extra för kunden och vi strävar efter att tillhandahålla den bästa servicen i våra möten. Om du tycker om att ge wow-service, har förmåga att se kundens behov, är lösningsorienterad samt gillar att arbeta mot uppsatta mål - då är vi rätt för dig!
Starka tillsammans - Bli en av oss Som en av Nordens främsta inom betallösningar kan vi erbjuda en stimulerande och kreativ arbetsmiljö. Vi är öppna för nya idéer och arbetssätt, samtidigt som vi alltid strävar efter att göra det enkelt och lätt för våra kunder.
Hos oss kan du utveckla din kompetens tillsammans med engagerade ledare och kollegor. Vill du utmanas i din yrkesroll och arbeta i en stark gemenskap där vi tar hand om varandra, samtidigt som vi visar varandra uppskattning, är vi rätt arbetsplats för dig. Läs mer om oss på career.payexgroup.com
Mer om jobbet Vi söker nu timanställda från nuoch framåt som gillar att arbeta inom kundservice och är bekväma med att ha kontakt med kunder via telefon, chatt och mail. Du kommer bli en del av ett av våra team på PayEx och få möjlighet att jobba tillsammans med härliga kollegor.
Några av dina arbetsuppgifter består av att;
Hantera inkommande ärenden främst via telefon, men även mail och chatt från våra kunder och slutkunder.
Till viss del administrativa arbetsuppgifter.

Vi letar efter dig som: Är positiv och lättlärd som kan fokusera på uppgiften och trivs i ett högt arbetstempo.Oavsett din bakgrund så trivs du med att ha telefonen som arbetsredskap, har ekonomisk och gärna juridisk förståelse.
Du gillar att jobba med kunden i fokus och strävar ständigt efter att ge den bästa möjliga servicen. Eftersom vi möter våra kunder dagligen behöver du ha social kompetens och kan med enkelhet kommunicera i både tal och skrift.
Du kommer få arbeta i en dynamisk miljö där du kontinuerligt strävar efter att överträffa kundens förväntningar.
Vi tror även att det är bra om du har:
Tidigare erfarenhet av kundnära servicearbete via telefon och mail.
Mycket god kommunikativ förmåga i både tal och skrift i svenska. Ytterligare språk är meriterande.

Vad kan vi erbjuda dig?Tillsammans med drivna och inspirerande kollegor får du vara en del av ett team som tycker om att ha kul samtidigt som vi levererar det bästa för våra kunder. Du får möjlighet att lära dig av erfarna kollegor som ger dig en bra grund att stå på i ditt jobb och framtida karriär. Vi erbjuder en härlig arbetsmiljö med kontor i Visby.Det finns möjlighet att anpassa tider efter din tillgänglighettillsammans med vårt behov.
Vill du jobba hos oss? Skicka din ansökan redan idag! Tjänsten är en timanställning med placering i Visby.
Sista ansökningsdag är 2024-09-27 men vi kan kan bli klara med rektyteringen innan så vänta inte med din ansökan. Ansökningarna behandlas konfidentiellt. Går du vidare i processen skickas tester via Alba Labs ut till dig.
Vid frågor om tjänsten, kontakta Team manager, Camilla Bexelius: camilla.bexelius@payex.com, +46 793 34 76 77
Finansförbundet: Heidi Larsson +46 498-20 97 58
SACO: Sofia Enekvist +46 498 20 77 84
Vi har redan valt våra rekryteringskanaler och undanber oss därför kontakt från externa rekryteringsfirmor och annonsförsäljare.
PayEx är Nordens främsta experter på kompletta betallösningar och består av två affärsområden: PayEx Ledger & Factoring och Swedbank Pay.
Ledger & Financing erbjuder tjänster inom faktura- och reskontrahantering, inkasso, kredithantering och finansiering. Swedbank Pay erbjuder kompletta betallösningar för återförsäljare och e-handel.
Shared Functions är flera funktioner som stöttar verksamheten i frågor inom till exempel Compliance, HR, Facility och Legal.
Vi drivs av innovationskraft och vår strävan efter att hjälpa människor, företag och samhällen att växa. Idag är vi ett av de ledande företagen inom betallösningar med verksamhet i Sverige, Norge, Danmark och Finland. Något som inte hade varit möjligt utan våra engagerade och kompetenta medarbetare! Vår verksamhet genomsyras av våra värderingar – Öppen, Enkel och Omtänksam i allt vi gör.
Välkommen att kontakta oss om du vill veta mer.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Payex Ledger and Financing
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 augusti 2024
  • Ansök senast: 27 september 2024

Liknande jobb


Handläggare till Ackordscentralen Umeå

Handläggare till Ackordscentralen Umeå

22 november 2024

20 november 2024