Timanställning som administratör

Timanställning som administratör

Arbetsbeskrivning

AxÖ Consulting AB har mer än 50 års samlad erfarenhet från rekryterings- och konsultbranschen.

Vi arbetar med att förse regionens näringsliv och offentliga sektor med rätt kompetens. Vi vill se våra kunder växa och lyckas och vi vill växa och lyckas med dem. Vi sitter strategiskt placerade i Karlskoga och Örebro, två industristäder med flertalet välkända nationella och internationella bolag.

För ett konsultuppdrag hos en av våra kunder i Karlskoga söker vi nu en timanställd administratör med kunskap och erfarenhet inom området. Uppdraget förväntas starta under våren och pågå året ut med goda chanser till förlängning. Då detta uppdrag kommer att vara på oregelbundna tider ser vi gärna att du som söker har en annan huvudsaklig syssla.

Om uppdraget

I denna roll kommer du att vara behjälplig med inköp av diverse kontorsmaterial, bokning av tjänsteresor, registrera besökare samt övrig allmän kontorsadministration. Vi söker dig som ser detta som ett extrajobb då det kommer att variera i antal arbetstimmar samt arbetstider. 

För att passa in i rollen behöver du vara service minded, vara duktig på att kommunicera i tal och skrift samt ha god datavana. Har du arbetat i större affärssystem tidigare är detta en merit.

Urval sker löpande, vi ser fram emot din ansökan. Alla ansökningar behandlas konfidentiellt.

Varmt välkommen med din ansökan!

Flytta till Örebroregionen

Örebroregionen får år efter år topplaceringar när Sveriges bästa logistiklägen rankas. Det blir gärna så när man når 70 procent av landets befolkning inom 30 mil. Som bosatt i Örebroregionen har du nära till butiker, grönområden, fritidsaktiviteter och sjöar oavsett om du bor i villa, radhus eller lägenhet. Kanske är det därför man trivs så bra här?

I samband med din flytt till Örebroregionen erbjuder AxÖ Consulting en unik medflyttarservice. Vi hjälper dig och hela din familj att finna rätt sysselsättningar för att ni ska trivas i er nya stad. Kontakta oss så berättar vi mer.

AxÖ Consulting AB har lång och gedigen erfarenhet från rekryterings- och konsultbranschen och har arbetat med såväl privat marknad som inom offentlig sektor. För mer information och ansökan besök www.axoconsulting.se. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via brev eller e-post.
Varmt välkommen med din ansökan.

Kontaktpersoner på detta företaget

Olle Öijen
079-337 33 17
Linda Axäng, rekryteringsansvarig
079-342 54 42

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AxÖ Consulting
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 mars 2022
  • Ansök senast: 17 april 2022

Besöksadress

Dammbrovägen 5
None

Postadress

Dammbrovägen 5
Karlskoga, 69180

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024