Timekeeper sökes till kund

Arbetsbeskrivning

Vi söker därför en person med god organistorisk förmåga som inte är rädd för att ta ansvar.Jobbet som Timekeeper innebär bland annat: - Ansvara för korrekt bemanning utifrån det dagliga behovet av personal - Sköta schemaläggning i samråd med teamleader/ avdelningschef - Kontakt med bemanningsföretag för beställning av personal samt justering av lagda beställningar - Kontrollera inkommande fakturor gällande inhyrd personal - Vara avdelningschef behjälplig i olika ärenden För denna tjänst vill vi ha en energisk/drivande person med hög personlig integritet och ett genuint intresse för människor.Erfarenheter inom logistik och service ses som meriterande.Du bör kunna uttrycka dig väl i både tal och skrift på svenska och engelska. Låter detta som något för dig? Urval och intervjuer genomförs löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut.

Kontaktpersoner på detta företaget

Rekryteringskonsult Åsa Olofsson
08-546 511 00

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Kelly Services AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 21 januari 2008
  • Ansök senast: 1 februari 2008

Besöksadress

Regeringsgatan 77
Stockholm

Postadress

Regeringsgatan 77
Stockholm, 11139

Liknande jobb


Administratör till Barn- och ungdomskontoret

Administratör till Barn- och ungdomskontoret

25 november 2024

HR-administratör

HR-administratör

25 november 2024

HR praktikant

HR praktikant

20 november 2024

Rekryteringsadministratör

Rekryteringsadministratör

20 november 2024