OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kunniga och engagerade medarbetare med goda förutsättningar är en av de absolut viktigaste framgångsfaktorerna för Linköpings universitet. Lärare och forskare är vår kärnkompetens, men ett framgångsrikt universitet behöver erfarna och motiverade medarbetare inom många områden. Alla roller är viktiga. Vi har ett stort rekryteringsbehov bland annat tack vare en forskningsverksamhet i expansion. Du behövs här. Välkommen att söka jobb hos oss!
Vid Matematiska institutionen (MAI) bedrivs såväl utbildning som forskning. Forskningen omfattar ett brett spektrum av områden från ren matematik och inomvetenskapliga problemställningar till tillämpningar inom teknik, naturvetenskap, ekonomi och ämnesdidaktik. Vårt mål är att skapa en miljö som uppmuntrar till nytänkande och som är lyhörd för aktuella förutsättningar och behov.
Läs mer: https://liu.se/organisation/liu/mai
Matematiska institutionen, https://liu.se/organisation/liu/mai söker minst 5 timlärare till:
TAIU10 Analys i en variabel
Arbetsuppgifter
Som timlärare i Analys i en variabel är du lektionslärare under Nollperioden. Dina arbetsuppgifter under ett pass i Analys i en variabel är att svara på frågor från studenterna och att sköta viss administration kring de i kursen ingående inlämningsuppgifterna.
Behörighet
Behörig till timarvoderat uppdrag som timlärare i ovan nämnda kurs är den som har klarat av matematikkurserna inom sin utbildning med goda betyg.
Fackliga kontaktpersoner
Information om fackliga kontaktpersoner, se Hjälp för sökande
För mer information om anställningen:
https://liu.se/jobba-pa-liu/lediga-jobb?rmpage=job&rmjob=16257&rmlang=SE
Linköpings universitet ska fortsätta att utvecklas som en attraktiv och kreativ arbetsplats som präglas av lika villkor och arbetar därför aktivt för jämställdhet och mångfald.
Välkommen med din ansökan!
Linköpings universitet har upphandlade avtal och undanber oss direktkontakt från bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av platsannonser.