Timvikariat till en kund i Helsingborgs kommun!

Arbetsbeskrivning

Poolarna grundades 1999 och bytte 2013 namn till Poolarna Assistans. Poolarna Assistans arbetar enligt en enkel filosofi som rymmer både hjärta och hjärna: bara medarbetare som trivs kan skapa hög kvalitet och därmed nöjda kunder.

Poolarna Assistans vision är att vara det mest attraktiva och förtroendeingivande tjänsteföretaget i södra Sverige, där varje medarbetare dagligen utmanar sig för att alltid leverera högsta kvalité till sina kunder.

Poolarna Assistans tillhör kollektivavtalsområdet Vårdföretagarna inom Almega samt innehar tillstånd av Socialstyrelsen att bedriva personlig assistans.

Vi är övertygade om att du måste trivas och vara engagerad för att göra ett bra jobb. Då krävs motivation. Därför tar vi hand om vår personal på bästa sätt. Förutom anställningsvillkor enligt kollektivavtal, erbjuder vi subventionerad massage och träningskort. Eftersom vi är en liten, flexibel organisation kan du alltid göra din stämma hörd. Vi lyssnar!

Poolarna Assistans företagskultur utgår från sina värdeord som är respekt, ansvar, ärlighet och tilltro. Detta får en stark genomslagskraft även i vår personalpolicy och det är viktigt att alla anställda känner sig förtrogna med dessa värderingar.

För att arbeta hos Poolarna Assistans ska du helst ha erfarenhet från någon form av vårdarbete. Du ska ha lätt för att anpassa dig till nya situationer. Det är viktigt att personkemin stämmer mellan vår personal och våra kunder. Därför får du alltid träffa dina eventuella kunder innan du påbörjar en anställning.

Du kommer att genomgå en grundlig introduktion innan du börjar ditt första uppdrag.

Nu söker vi en kvinnlig assistent till en av våra kunder i Helsingborgs kommun. Tjänsten är ett timvikariat med fasta tider och är fördelad på både dag- och nattpass. Tjänsten kommer att tillsättas omgående.

Kunden är en tjej på 9 år som har behov av personlig assistans. Du som söker tjänsten ska vara ansvarsfull och lyhörd för vilka behov tjejen har. Du ska kunna ta egna initiativ och vara driven och motiverad för att främja kundens utveckling.

Det är ett krav att du som söker har undersköterskeutbildning. Erfarenhet av trach är meriterande, men inget krav.

Eftersom tjänsten tillsätts inom kort hoppas vi att du som uppfyller beskrivningen skickar in din ansökan så snart du kan.


Ange ref: PA Hbg

Artiklar i detta ämnet

  1. Sjukfrånvaror hos invandrade kvinnor

Kontaktpersoner på detta företaget

Petra Leube
040-661 56 95
Personaladmin Zahra Blad
040-661 56 95
Emelie Oredsson
040-661 56 95
Personaladministratör Caroline Dahlberg
040-661 56 95
Administratör Caroline Dahlberg
040-661 56 95
Fatmira Kendic
040-661 56 95
Administratör Caroline Dahlberg
040-661 56 95
Kontaktperson Zahra Blad
040-661 56 95
Fatmira Kendic
040-661 56 95
Kundansvarig Marlena Kalita Rosdahl
040-661 56 95

Sammanfattning

Besöksadress

Södra Neptunigatan 10 C
Malmö

Postadress

Södra Neptunigatan 10 C
Malmö, 21118

Liknande jobb


26 november 2024

14 oktober 2024

25 november 2024