Timvikarie till Ivers reception i Alingsås

Timvikarie till Ivers reception i Alingsås

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Just nu söker vi timvikarier till Ivers reception i Alingsås. En mycket rolig och spännande tjänst. Vi söker dig som vill ha ett extrajobb vid sidan av dina studier. 


En spännande blandad roll där du arbetar i receptionen och tar emot besökare och kollegor med ett leende på läpparna. Du svarar i telefon och kopplar vidare till rätt person. I arbetsuppgifterna ingår kökshantering, posthantering, kontakt med leverantörer, fakturor, beställning av kontorsmaterial, inleverans av post, administration och mer där till. 


Gillar du att ha variation i arbetet och bidra med ett leende och positiv inställning så är detta en tjänst för just dig


Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.


Till denna tjänst söker vi personer för extraarbete. Enligt vårt kollektivavtal är det därför viktigt att du som söker kan visa intyg att du har en annan huvudsaklig sysselsättning. Det kan vara exempelvis studier eller annat arbete med en omfattning på minst 50 %. Om du söker arbete på heltid så hänvisar vi istället till våra utannonserade tjänster för heltidsarbete.



Ansvarsområden
Reception
Administration
Telefonväxel
Beställning av kontorsmaterial
Kontakt med leverantörer
Mycket samarbete med kollegor
Fakturahantering
Inleverans av paket




Kvalifikationer
För att lyckas i tjänsten ser vi att du:


Har erfarenhet av serviceyrke
Gillar att jobba med människor
Är prestigelös
Gillar att ta egna initiativ
Gillar att jobba självständigt men även i grupp
Ser helheten och ser vad som behöver göras


För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.



Ansökan
2022-05-31, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.


För information: Dejan Livancic, Dejan.Livancic@randstad.se



Om företaget
Vi hjälper dig att driva digital transformation som stänger gapet mellan aspiration och implementation. Vårt löfte till dig är enkelt: Vi lovar att alltid finnas ”Beside you”, ”Behind you” och ”Before you”.

Vi möter din verksamhet där ni är just nu. Det handlar om att alltid vara relevant och ge verksamheten vad den behöver när den behöver det. Oavsett om du vill gå eller springa, prata ROI eller kod, så talar vi ditt språk.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 3 platser
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Rörlig ackords- eller provisionslön
  • Publicerat: 11 maj 2022
  • Ansök senast: 31 maj 2022

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


24 augusti 2024

Receptionist, Kåge hälsocentral

Receptionist, Kåge hälsocentral

23 augusti 2024