Timvikarie till växel placerad i Härnösand sökes

Timvikarie till växel placerad i Härnösand sökes

Arbetsbeskrivning

Söker du ett extraarbete för att fylla ut din tid? Är du kanske pensionär eller redan har ett annat extrajobb? Då kan du vara den vi söker.

Om uppdraget

Arbetet som receptionist och telefonist kommer att utföras hos vår kund i centrala Härnösand. Verksamheten kännetecknas av kundfokus, ansvarstagande och glädje. Arbetstid är vanligtvis mellan kl 8:00-16:30 alternativt 7:30-14:00, men även behov under del av dag finns ibland.

Du kommer att arbeta extra vid behov som vikarie för att täcka upp vid ordinarie personals frånvaro till exempel sjukdom eller ledighet. Det är ett varierande behov, men vi ser att du skulle ha möjlighet att arbeta i snitt cirka 1-2 dagar i veckan. Passen kommer ibland att bokas med kort framförhållning och vi ser gärna att du därför är morgonpigg. Under högtider och sommaren har vi ett större behov.

Dina arbetsuppgifter

I rollen kommer du till exempel att välkomna besökare och svara på olika frågor. Vi tror därför att du tycker om en social kontakt och har en positiv inställning. Vidare kommer du till större delen att svara i telefon i en växelfunktion, där du besvarar frågor och kopplar vidare samtal. För detta vill vi att du kan arbeta med flera uppgifter samtidigt, är flexibel som person och att du trivs väl med service. Då du agerar kundens ansikte utåt lägger vi även stor vikt vid att du är professionell i ditt bemötande.

Dina kvalifikationer

- Gymnasieutbildning eller motsvarande utbildning
- Viss arbetslivserfarenhet av service och kundkontakt
- Goda kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift
- Mycket goda datakunskaper
- Meriterande om du arbetat inom kundtjänst/växel/reception tidigare


Då tjänsten är en behovsanställning ser vi att du har en annan sysselsättning såsom att du är studerande, pensionär, frilansande eller att du har ett annat extra-/deltidsjobb vid sidan av etc. Ange gärna detta tydligt i din ansökan.

Vad vi erbjuder dig Som konsult på Bemannia hjälper att vi dig att öppna dörrarna mot arbetsmarknaden där du får chans att skapa ett bredare kontaktnätverk. Du kommer också att ingå i ett team med härliga arbetskollegor och arbeta i en trivsam arbetsmiljö.

Om ansökan Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare mikaela.olguin@bemannia.se

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du David Målsäter på david.malsater@bemannia.se



Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.

Artiklar i detta ämnet

  1. Gratis kontantkort - Hur då?

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 juni 2021
  • Ansök senast: 31 augusti 2021

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


23 december 2024

12 december 2024

11 december 2024