OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi en personlig assistent till kvinna i Årjäng!
Är du en trygg, ansvarsfull och flexibel person? Då kan det här vara tjänsten för dig! Vi söker nu dig som vill finnas till för kunden och hjälpa henne med det som behövs för att få vardagen att gå ihop.
Tjänsten är ett timvikariat som fungerar utmärkt att kombinera med studier eller annat jobb. Möjlighet till sommarschema finns också.
Om tjänsten:
Kunden är en glad och skojsam rullstolsburen kvinna i 30-års åldern. Hon tycker mycket om att vara med där det händer saker, till exempel åka på utflykter, spela brädspel och titta på TV-serier eller film. Då kunden har en funktionsvariation och epilepsi behöver hon hjälp med allt som kan uppstå i vardagen, som personlig omvårdnad, medicinering och assistans i de dagliga aktiviteterna i och utanför hemmet. Som personlig assistent finns du till hands där kundens funktionsvariation sätter sina gränser.
Vi söker dig som är social, har glimten i ögat och som gillar att förgylla livet för andra. Tidigare erfarenhet av personlig assistans är meriterande men inget krav.
Krav för tjänsten är att du har körkort och tillgång till bil.
Hund och katt finns i hemmet.
Vi erbjuder:Ett spännande och varierat arbete med goda anställningsvillkor, som präglas av ett stort engagemang för våra arbetsuppgifter. Varje framgång för våra kunder är en framgång för oss. Vi är aldrig färdiga utan alltid på väg att bli bättre.
Arbetstid/Varaktighet: Timvikariat. Arbetstiden är varierande dag, kväll & helg. Det är fördelaktigt om du är flexibel och kan komma in till arbetet med kort varsel.
Möjlighet till sommarschema finns också
Lön: Fast timlön enligt överenskommelse. Övriga ersättningar enligt kollektivavtal
Tillträde:Omgående eller efter överenskommelse.
Att jobba på Humana
Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag som erbjuder tjänster inom personlig assistans, individ- och familjeomsorg, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS, Lagen om stöd och service för vissa funktionshindrade. Humana har 16 000 engagerade medarbetare i Sverige, Norge, Danmark och Finland som utför omsorgstjänster till över 9 000 människor.
Hos Humana erbjuds du ett meningsfullt jobb med trygga anställningar. Vi har en prestigelös arbetsmiljö där vi uppmuntrar varandra till delaktighet och att sprida glädje på jobbet. Här drivs vi av utveckling och arbetar ständigt för att förbättra kvaliteten i vår verksamhet, där du som medarbetare är en viktig del av detta arbete. Våra värdegrundsord - Engagemang, glädje och ansvar är ledande i vårt dagliga arbete. I rekryteringsprocessen innebär det att vi värdesätter egenskaper som dessa hos dig.
Läs mer om hur det är att jobba som personlig assistent hos oss på Humana HÄR
Vad händer nu?
Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Din ansökan läses av personal på Humana, av kunden och dennes anhöriga. För anställning hos Humana Assistans krävs att du har ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten.
Välkommen med din ansökan!
Artiklar i detta ämnet
- Sjukfrånvaror hos invandrade kvinnor
Kontaktpersoner på detta företaget
Eleonor Löfstedt, Enhetschef
Ulrika Bergqvist, Regionchef/Verksamhetschef
Lise-Lotte Jönsson, Bitr. Enhetschef
042-3115841
Erica Pettersson Wentzel, Enhetschef Eleonoragården
0706-84 72 15
Mats Hagberg, Enhetschef
0768-36 19 07
Kristina Bergmark, Enhetschef Mathildagården
0725- 43 68 50
Disa Steffner, Enhetschef Dalilagården
0725-43 68 18
Line Aas, Enhetschef
070-528 92 86
Jessica Andersson, Enhetschef
042-3115815
Jessica Eriksson, HR-konsult