OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi på Humana söker nu dig som vill arbeta som timvikarie till en av våra kunder i Lycksele!
Vår kund är en medelålders kvinna med intresse för bland annat barnen, bakning, matlagning, handarbete, läsa, loppis, auktioner och spel. Som personlig assistent hos henne kommer du att vara till hjälp där funktionsnedsättningen sätter gränser vilket till exempel omfattar matlagning och andra hushållssysslor.
Vad kan vi erbjuda?
Vi söker nu dig som vill jobba som timvikarie hos vår kund. Som timvikarie hoppar du in och jobbar vid ordinarie assistenters frånvaro ex. sjukdom och semester.
Arbetspassen är förlagda under dagtid, eftermiddag samt kväll.
Vem söker vi?
Vi tror att du som söker tjänsten är lyhörd och initiativtagande. Tidigare erfarenhet av vård och omsorg är meriterande. Du har en förmåga att kunna läsa av situationer och veta när man som assistent ska ta ett steg tillbaka eller framåt. Andra bra egenskaper i arbetet som personlig assistent är att man är empatisk och serviceinriktad. Vi ser gärna kvinnliga sökanden men stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Urvalsprocessen sker löpande så skicka din ansökan redan idag!
Körkort: Ej krav
Arbetstid / Varaktighet:Varierande dag, kväll och helg. Vi tillämpar tidsbegränsad anställningsform "så längre uppdraget varar" samt timanställning
Lön:Fast timlön enligt överenskommelse. Övriga ersättningar enligt kollektivavtal
Tillträde: Omgående eller enligt överenskommelse
Ansökan:Din ansökan läses av personal på Humana, kunden och dennes anhöriga.
Att jobba på Humana
Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag som erbjuder tjänster inom personlig assistans, individ- och familjeomsorg, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS, Lagen om stöd och service för vissa funktionshindrade. Humana har 16 000 engagerade medarbetare i Sverige, Norge, Danmark och Finland som utför omsorgstjänster till över 9 000 människor.
Hos Humana erbjuds du ett meningsfullt jobb med trygga anställningar. Vi har en prestigelös arbetsmiljö där vi uppmuntrar varandra till delaktighet och att sprida glädje på jobbet. Här drivs vi av utveckling och arbetar ständigt för att förbättra kvaliteten i vår verksamhet, där du som medarbetare är en viktig del av detta arbete. Våra värdegrundsord - Engagemang, glädje och ansvar är ledande i vårt dagliga arbete. I rekryteringsprocessen innebär det att vi värdesätter egenskaper som dessa hos dig.
Läs mer om hur det är att jobba som personlig assistent hos oss på Humana HÄR
Vad händer nu?
Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag.
Din ansökan läses av personal på Humana, av kunden och dennes anhöriga.
För anställning hos Humana Assistans krävs att du har ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten.
Välkommen med din ansökan!
Artiklar i detta ämnet
- Sjukfrånvaror hos invandrade kvinnor
Kontaktpersoner på detta företaget
Eleonor Löfstedt, Enhetschef
Ulrika Bergqvist, Regionchef/Verksamhetschef
Lise-Lotte Jönsson, Bitr. Enhetschef
042-3115841
Erica Pettersson Wentzel, Enhetschef Eleonoragården
0706-84 72 15
Mats Hagberg, Enhetschef
0768-36 19 07
Kristina Bergmark, Enhetschef Mathildagården
0725- 43 68 50
Disa Steffner, Enhetschef Dalilagården
0725-43 68 18
Line Aas, Enhetschef
070-528 92 86
Jessica Andersson, Enhetschef
042-3115815
Jessica Eriksson, HR-konsult