Timvikarier sökes till reception/växel

Timvikarier sökes till reception/växel

Arbetsbeskrivning

Vi på Humana söker nu en serviceinriktad medarbetare som vill jobba i vår växel och reception i Örebro.

Om tjänsten
I den här rollen hos oss är du företagets ansikte utåt och du kommer huvudsakligen att arbeta med att ge service via vår telefonväxel. Du tar emot inkommande samtal och hjälper Humanas kunder, anställda och andra inringande personer genom att besvara frågor, hänvisa till rätt person och koppla samtal inom företaget. Du kommer även att jobba i vår reception där du tar emot besökare och hjälper företagets internt anställda med diverse frågor och ärenden. I arbetet ingår även posthantering, beställning av vissa kontorsmaterial, blom- och hotellbokningar samt andra vanligt förekommande uppgifter i en reception.

Växeln har öppet mellan kl. 08-17, helgfria vardagar.

Kvalifikationer
Vi söker dig som brinner för att ge den bästa service till våra kunder och medarbetare.

Har du erfarenhet av liknande arbete sedan tidigare, t.ex. inom hotell, restaurang, telefonförsäljning eller annat serviceyrke med mycket kundkontakt är det meriterande.

Vi lägger stor vikt vid din personlighet och ser att du är serviceinriktad, utåtriktad och flexibel. Periodvis kommer det vara hög arbetsbelastning vilket förutsätter att du kan hantera stressande situationer. Då vi arbetar tätt tillsammans inom gruppen och stöttar varandra dagligen ställer vi höga krav på din samarbetsförmåga.

Vi erbjuder
Vi erbjuder ett serviceinriktat jobb i vår växel/reception där ingen dag är den andra lik. Du kommer att tillhöra en avdelning som består utav fem kolleger som hjälper varandra, trivs tillsammans och har kul på jobbet! På kontoret i Örebro är vi ca 120 medarbetare inom många olika områden. Här får du chansen att jobba i ett nordiskt omsorgsföretag där möjligheterna att växa och utvecklas inom företaget är stora.

På Humana har vi en bra anledning att stiga upp och gå till jobbet varje dag. Vi är hängivna uppgiften att ge så många människor som möjligt ett bra liv. Det är en stor uppgift. Och vi har tur – vi har 15 000 talangfulla medarbetare.

Vi tror på att ge våra medarbetare eget ansvar och på att ha starka ledare som inspirerar, stödjer och coachar. Vi bygger varaktiga relationer – med våra kunder, med våra samhällspartner och med varandra. Vi hjälper våra medarbetare att utveckla sin kompetens och bygga meningsfulla karriärer.

Om tjänsten
I rollen som timvikarie förväntas du kunna arbeta extra vid behov. Vi hanterar löpande inkommande ansökningar. Sista ansökningsdag är den 17e april.

För frågor gällande tjänsten kontakta chef för växel Linnea Lagison via linnea.lagison@humana.se

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Eleonor Löfstedt, Enhetschef

Ulrika Bergqvist, Regionchef/Verksamhetschef

Lise-Lotte Jönsson, Bitr. Enhetschef
042-3115841
Erica Pettersson Wentzel, Enhetschef Eleonoragården
0706-84 72 15
Mats Hagberg, Enhetschef
0768-36 19 07
Kristina Bergmark, Enhetschef Mathildagården
0725- 43 68 50
Disa Steffner, Enhetschef Dalilagården
0725-43 68 18
Line Aas, Enhetschef
070-528 92 86
Jessica Andersson, Enhetschef
042-3115815
Jessica Eriksson, HR-konsult

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Humana AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 mars 2022
  • Ansök senast: 17 april 2022

Besöksadress

Lingvägen 34 341 91 Ljungby
None

Postadress

Lingvägen 34 341 91 Ljungby
Ljungby, 34191

Liknande jobb


Passhandläggare (Sommarvikariat)

Passhandläggare (Sommarvikariat)

20 december 2024