OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kommunstyrelsens ledningskontor svarar för ledning och samordning av all kommunal verksamhet.
På förvaltningen finns enheter för administrativ service, personal, ekonomi, information/kommunikation och IT.
ARBETSUPPGIFTER
Arbete i Karlskoga kommuns servicecenter som är placerat i Kommunstyrelsens ledningskontor. I uppdraget ingår att hantera och vidareförmedla inkommande och utgående samtal samt administration av ärenden som handläggs av kommunvägledare.
I arbetet ingår att välkomna besökare till oss, det kan till exempel gälla turistinformation. På servicecenter finns också en intern servicefunktion gällande kontorsförråd, leasingbilar, kopiering, passersystem mm.
KVALIFIKATIONER
Vi vänder oss till dig som har minst gymnasiekompetens gärna inom administration eller annan utbildning och/eller erfarenhet som arbetsgivaren bedömer vara likvärdig.
Det är meriterande om du har erfarenhet av arbete i ett serviceyrke och är van att bemöta människor.
Du talar och skriver både svenska och engelska. Datorvana och goda kunskaper i Officepaketet är ett krav.
Du:
• är flexibel och professionell i ditt bemötande och ger service på högsta nivå.
• är kommunikativ och duktig på att skapa goda relationer
• har förmåga att arbeta självständigt och i grupp
• är också strukturerad, ser detaljer, är initiativtagande och har förmågan att prioritera även när det är mycket att göra
• har full förståelse för att du är Kommunens ansikte utåt i arbetet i servicecenter och agerar därefter.
ÖVRIGT
Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.
Har du frågor om hur du ansöker - kontakta supporten på tel: 0771-110 10 29.
Har du frågor om tjänstens innehåll - kontakta namngiven person i annonsen.