Timvikarierande administratör/receptionist till Administrativa enheten

Timvikarierande administratör/receptionist till Administrativa enheten

Arbetsbeskrivning

Vill du bli en vardagshjälte? Vi kan erbjuda dig ett roligt och stimulerande arbete där du får vara med och ge service till medborgarna och bidra till den administrativa enheten inom den nya Socialförvaltningen.

Om tjänsten

Förvaltningens huvuduppdrag är att stödja Örebroarna i deras vardag. Du ansvara för att receptionen är bemannad så att våra besökare får det stöd och hjälp dem behöver. Du ger ett övergripande stöd gällande administration, lokaler och posthantering m.m.  

Huvudsakliga arbetsuppgifter

• receptionsarbete, besökshantering, värdskap och service
• utförande av olika typer av administrativa arbetsuppgifter samt post- och pakethantering
• hantering av felanmälningar gentemot vaktmästeri och fastighetsägare
• ge teknikstöd/mötesteknikstöd
• dokumentation i olika verksamhetssystem

Kompetenskrav

• adekvat gymnasieutbildning inom administration eller annan inriktning som arbetsgivaren bedömer likvärdig
• grundläggande datavana

Som administratör/receptionist har du ett gott bemötande och vilja att ge en god service. Du har en känsla för ordning och reda och kan själv prioritera i ditt arbete. Du arbetar bra med andra människor och kan hantera förändrade förutsättningar i vardagen. 

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Övrigt meriterande

• tidigare erfarenhet av arbete i reception 
• tidigare erfarenhet av administrativt arbete
• tidigare erfarenhet av service och kundbemötande
• flerspråkighet 

Omfattning och tillträde
Anställningsform: timvikariat

Tillträde: enligt överenskommelse

Antal tjänster: 1

Om arbetsplatsen
Läs mer om hur det är att jobba i Örebro kommun på www.orebro.se/jobb.

Övrig information
Intervjuer kan komma att ske digitalt. På orebro.se/jobb/digitalaintervjuer kan du läsa mer om våra digitala intervjuer och hur du kan förbereda dig.

Ansökan
Sista ansökningsdag är 4 december.

Välkommen med din ansökan!



Skyddade personuppgifter? Läs mer om hur du ansöker på orebro.se/jobb/skyddadepersonuppgifter

Kontaktpersoner på detta företaget

Peter Örbring, Enhetschef
   019- 21 38 74
Kerstin Awad, Distriktsköterska
   019-21 49 44
Eva Cading, Enhetschef Barn och familj
   019-21 27 11
Ann-Sofie Vennerstrand, Rektor
   019-21 20 52
Emelie Rådström Sipinen, Enhetschef
   019-21 25 35
Peter Thermaenius, Rektor
   070-631 44 90
Mona Hansen, Förskolechef
   019-21 40 84
Johanna Gancarz, Utvecklingsledare
   019-21 32 23
Mona Öhrn, Kontorschef
   076-551 39 76
Anna Lorinius, Rektor
   019-21 49 67

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Örebro Kommun
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 november 2022
  • Ansök senast: 4 december 2022

Besöksadress

12345 12345 Örebro
None

Postadress

Box 30000
Örebro, 70135

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024