OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en onsitetekniker med tjänste- och klientansvar till vår kund som är verksam inom fastighetsbranschen och har sitt kontor i centrala Stockholm. Ditt arbete kommer att innebära en mångsidig roll som ansvarig för att samordna leveranser samt kommunicera med leverantörer. Utöver det arbetar du med dokumentation samt hanterar avancerade ärenden som är eskalerade från servicedesken.
Som konsult på Centric får du en trygg anställning och samlar på dig värdefull arbetslivserfarenhet på uppdrag hos våra kunder. Din konsultchef stöttar dig i din utveckling där du hela tiden fyller på med nya erfarenheter och kunskaper. En utmärkt möjlighet att göra karriär.
Arbetsuppgifter
- Ta ansvar för klientplattformarna för både PC och Mac som tillhandahålls av leverantör
- Hantera mobillösningen som tjänst som levereras av leverantör
- Följa upp leverans av skrivare, video och konferensrum som levereras av leverantör
- Vara delaktig i uppföljning kring inventarieregister som rör området
- Arbeta med ärendehantering och incidenthantering
- Skriva instruktioner och lathundar
Din profil och kvalifikationen
För att passa för rollen så har du en gedigen erfarenhet på 3-5 år inom liknande roller med betoning på ansvarsområden som involverar kravhantering gentemot leverantörer. Med ditt tekniska kunnande diskuterar och verifierar du lösningar med leverantörer på ett professionellt sätt.
Som person är du pedagogisk och brinner för att leverera en gedigen service samtidigt som du agerar och planerar strategiskt. Du trivs med att arbeta i team, men är också bekväm med att självständigt ta egna initiativ för att uppnå resultat. Att hantera flera aktiviteter pararellt i olika projekt är något du har tidigare erfarenhet av. Du behärskar både det svenska och engelska språket obehindrat, både i tal och skrift.
Krav
- 3-5 års arbetsliverfarenhet inom liknande roll med hantering av leverantörer
- Kunskap inom M365
- Erfarenhet av MDM-verktyg
- PC och Mac
- Kunskap kring konferensrumsutrustning
- God förmåga att skriva och prata på svenska och engelska
Vad vi erbjuder
På Centric får du de verktyg du behöver för att nå dina mål. Vi erbjuder alla våra konsulter kvalificerade utbildningar och certifieringar inom den senaste tekniken. Vi sätter stort värde på att våra medarbetare hela tiden ska fortsätta att utvecklas. Därför erbjuder vi dig möjligheten att lägga upp en individuell utbildningsplan, där vi bekostar såväl studiematerial som själva certifieringarna. Under din utveckling kommer vi matcha din kompetens mot rätt uppdrag i takt med att du avancerar. Vi genomför regelbundet spännande och roliga aktiviteter där du som konsult får möjlighet att träffa och umgås med dina kollegor under trevliga och avslappnande former.
Mer om oss
Centric är ett IT-företag med 380 anställda, och med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Linköping och Örebro. Vi specialiserar oss på uthyrning av generalister och förmedling av specialister samt erbjuder outsourcing och systemlösningar inom retail. Vi är medlem i Almega Kompetensföretagen och följer deras kollektivavtal med Unionen.
Har du några frågor kring tjänsten? Kontakta Emelie Flood på tfn: 0734-159378 eller emelie.flood@centric.eu.
Registrera din ansökan redan idag, då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sanna Dorielle
073-3571793
Konsultchef Åsa Åkerlind
0733571792
Konsultchef Sara Johansen
0735159356
Sanna Dorielle
073-3571793
Mikael Wikström
0733-571798
Konsultchef Linda Hansen Gjerling
0734-159369
Konsultchef Sara Dahlström
0768-696495
Konsultchef Carmen Stockman
0734159358
Cecilia Beckman
0734159355
Konsultchef Alexander Adolfson
0721775229