OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Som tjänsteansvarig inom intranät och M365 tjänster kommer du främst se till att förse medarbetarna i teamet med fungerande datorer, mötesrumsteknik och digitala samarbetsverktyg. Du kommer ansvara för den löpande verksamheten men även utveckling. Du kommer även driva projektet för lansering av kundens nya intranät.
De tekniker som används hos kunden med kretsar mycket kring hårdvara som datorer, mobiltelefoni, bildskärmar och tillbehör samt Microsoftplattformen som Teams, Sharepoint, Office, Planner, Power Automate men även tex Azure, AD och Windows.
Vi söker dig med tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och tekniker som beskrivs ovan.Det är viktigt att du behärskar svenska och engelska i tal och skrift.
Din ansökan
Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post info@quest.se
Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Du kommer att vara anställd av Quest Consulting och arbeta som konsult hos vår kund.
Om Quest Consulting
Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.
Kontaktpersoner på detta företaget
Quest Consulting