OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi dig som vill jobba med administrativauppgifter såsom schemaläggning på Bemannicas kontor i Hagastaden i Stockholmoch kombinera tjänsten med butiksjobb där du tar ledarrollen i uppdrag hos kund.
Som tjänsteman på kontoretarbetar du med att hjälpa våra kunder med deras personalbehov. Till din hjälp har du en rad verktyg inom bemanning och rekrytering. Du ansvarar för hela processen oavsett om det gäller ett längre bemanningsuppdrag eller jouruppdrag. Vidare har du även löpande kontakt med kunder, kandidater och konsulter.
Som bemanningsledare arbetar du med att söka upp, attrahera samt knyta till oss dig mest framgångsrika kandidaterna inom vårt område. Utöver detta har du även löpande personalansvar för dina konsulter. Du ansvarar för hela rekryterings- och anställningsprocessen till vår bemanningspool.
Du kommer att arbeta i nära kontakt med vårt kundteam för att hitta smidiga lösningar för kundernas olika behov. Detta kräver att du arbetar smart och strukturerat samt att du har en god förmåga att prioritera. Dina kunder återfinns i Stockholm, Uppsala med omnejd.Som tjänstemanpå Bemannica får du ett stimulerande och varierande arbete med möjlighet att skapa ett stort kontaktnät inom dagligvaruhandeln. Du får ta mycket eget ansvar och du får direkt feedback på ditt arbete från kunder, kandidater och internt.
Vem är du?
Du är en person som trivs med att arbeta i högt tempo och att ha många olika uppgifter samtidigt. Arbetet stället krav på att du är stresstålig och att du kan prioritera i arbetet. Meriterande är om duharrelevant utbildning inom personal, organisation eller liknande. Vidare ska du ha god datorvana.Utöver det bör du tycka att bemannings- och rekryteringsbranschen låter som något spännande och som ett område som du vill utvecklas inom!
Du har varit anställd på ICA-butik tidigare och har förståelse för arbetet i butik, på samma sätt som alla våra anställda medarbetare som har en liknande bakgrund.
Din uppgift är att göra ICA-butikers vardag enklare och ditt verktyg är rekrytering. För att åstadkomma detta tror vi att som person det hjälper om du är serviceinriktad, företagsam och ansvarstagande.
Bemannica är ett bemannings- och rekryteringsföretag som exklusivt arbetar med ICA-butiker runt om i Sverige. I dagsläget har vi ca 300 konsulter som bemannar över 300 ICA-butiker. Vår vision är att bli den största leverantören av butiksnära tjänster till ICA och ledstjärnan för oss är att tillsammans hjälpa ICA-butiker med små och stora problem.
Vi är ett bolag med stora ambitioner att vidareutvecklas och växa. Bemannica blev 2013 Årets Nyföretagare i Lund och 2016 blev vi DI-gaseller. Vi är även ISO-certifierade inom kvalitet och miljö.
Tjänsten är halvtid som tjänsteman och halvtid som butiksmedarbetare/konsult.
Startdatum är flexibelt från december 2018.
Kontaktpersoner på detta företaget
Hannes Skanung
Hanna Olofsson
Rasmus Jonsson
Johanna Borsing
Julia Sandberg
Emma Fredriksson
Christian Eriksson
Sara Persson