OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Transvoice söker Callcentertolk!
Transvoice förmedlar och administrerar dagligen tusentals tolk- och språktjänster till stat, kommun, myndigheter, förvaltningar samt privata företag och organisationer i hela Sverige. I vårt nätverk ingår mer än 3.000 tolkar och översättare som representerar 206 språk och dialekter. Vi levererar språktjänster dygnet runt, med målet att erbjuda marknadens bästa tillgänglighet och servicenivå. Tjänsterna omfattar alltifrån översättning på olika språk, uppdrag med kontakttolk eller telefontolk, till den unika tjänsten TolkDirekt.
Nu behöver vi förstärka med ytterligare medarbetare till kontoret i centrala Malmö. Vi söker därför tolkar för arbete som callcentertolk. Vi ser att du har minst grundtolkutbildning och goda språkkunskaper. Erfarenhet samt auktorisation som tolk är meriterande.
Arbetet innebär distanstolkning mestadels riktad mot myndigheter och sjukhus därför är det viktigt att kunna översätta fackspråk och yrkesterminologi.
Som person är du utåtriktad, positiv och har känsla för god service. Arbetstempot kan tidvis vara högt och du bör klara av stressiga moment med bibehållet lugn och professionellt bemötande. Du arbetar noggrant och lösningsorienterat med kunden i fokus.
Är du en positiv och social person som brinner för service och kommunikation är detta ett jobb för dig! För rätt person finns det goda chanser till utvecklingsmöjligheter inom företaget.
Vi hanterar ansökningar löpande och kan komma att tillsätta alla platser innan sista anmälningsdag, så skicka in din ansökan redan idag.
Kontaktpersoner på detta företaget
Anne Hämäläinen
08-120 800 50
Senior Team Leader Vesna Jovanovic
Teamledare Nikas Rehnman
Business Manager Alexander Markinhuhta
Teamleader Niklas Rehnman
VD Jonas Ahlstedt
Camilla Connbo
011-473 00 14
Irene Wallin
08-120 800 51