Tolkförmedlare till offentlig sektor

Tolkförmedlare till offentlig sektor

Arbetsbeskrivning

Vi söker för kunds räkning en tolkförmedlare som är serviceinriktad, kommunikativ och självgående. Du som söker har administrativ erfarenhet och gärna någon slags erfarenhet av kundtjänst. Känner du igen dig i ovanstående och tycker om kombinationen av administration och kontakt med människor? Tveka inte på att skicka in din ansökan redan idag då vi arbetar med löpande urval!

OM TJÄNSTEN
Tjänsten som tolkförmedlare kan liknas med kundsupport då du tar emot beställningar och bokar tolk utefter behov. Det är en trevlig kombination av administration och kontakt med andra människor, så som med beställare och tolk. Du kommer ingå i en avdelning med 11 kompetenta medarbetare, varpå ni kommer vara två som arbetar som tolkförmedlare. Personen som arbetar som tolkförmedlare idag kommer vara en stor del av introduktionen för att du som ny ska ges bästa möjliga förutsättningar. Uppdraget är med start omgående och pågår fram till årsskiftet.

Du erbjuds


* Att få vara en del av ett kompetent team med god sammanhållning
* Tillitsbaserat ledarskap
* Flexibelt arbetssätt, möjlighet att delvis arbeta på distans


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
- Ta emot beställning och boka tolk vilket görs genom mejl- och telefonhantering, samt genom ett bokningssystem
- Administrera debitering
- Hantera avvikelser

VI SÖKER DIG SOM
- Har en avslutad gymnasieutbildning
- Har erfarenhet från kundtjänst eller liknande arbete
- Flytande svenska i tal och skrift
- Grundläggande kunskaper i engelska

Det är meriterande om du


* Har arbetat inom offentlig sektor
* Har arbetat med ekonomisystem


#

Som person är du


* Serviceinriktad
* Kommunikativ
* Självgående


Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: 75-100%, beroende på din situation
* Placering: Eslöv
* Tider: Kontorstider, måndag-fredag


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 september 2022
  • Ansök senast: 20 oktober 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb