OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
ALARM-tjänst söker Servicetekniker Om ALARM-tjänst ALARM-tjänst AB är en säkerhetsinstallatör som levererar tekniska lösningar inom lås, dörrautomatik, passage, larm, brandlarm och CCTV. Vi är en godkänd anläggarfirma inom larm vilket gör att vi kan säkerställa en mycket hög kvalité på våra tekniska säkerhetsinstallationer.
Lås & Nyckelservice AB och ALARM-tjänst AB slog ihop sina verksamheter under början av 2020 och ingår under samma koncern, som gör att vi kan erbjuda våra kunder en helhet inom säkerhet.
Vi är på en tillväxtresa och vill att du ska utvecklas och utbildas med oss.
Om jobbet
Som servicetekniker kommer du primärt att utföra service och förebyggande underhåll både små och stora anläggningar, samt vid behov hjälpa till med driftsättningar/installationer. Du är vårt ansikte utåt eftersom du jobbar tätt mot kund och löser deras uppkomna problemställningar på bästa hållbara sätt.
Teamet består av ett antal tekniker som leds av arbetsledare.
Abetstid: Mån-Fre, kl 07.30-16.30
Tjänsteställe: Utgår från Tomelilla
Tillträde:Snarast enligt överenskommelse
Varaktighet: Heltid/Tillsvidare, provanställning om 6 månader kan tillämpas.
Om dig
Vi söker en självgående servicetekniker med erfarenhet inom något av följande områden: Inbrottslarm, brandlarm, passage och CCTV. Du har sedan tidigare jobbat i minst 2 år som servicetekniker, alternativt installatör, elektriker eller driftsättare inom inbrottslarm/brandlarm/passagesystem. Kunskap inom CCTV är ett plus.
Det läggs stor vikt vid din sociala kompetens då arbetet till stor del innebär samarbete med andra människor och kundkontakt. Du älskar att ta ansvar och motiveras av att leverera den bästa lösningen till kund. Du är van att arbeta självständigt, samtidigt som du är en klippa på att skapa bra samarbeten – både internt och externt.
Vi tror att du gillar problemlösning, är intresserad av att lära dig nya saker och arbeta med de senaste teknikerna.
Krav
B-körkort
Tidigare erfarenhet i yrket, samt att du har jobbat med säkerhetssystem i minst 2 år
För att bli anställd måste du bli godkänd i en säkerhetsprövning med kontroll i polisens register. Detta görs på förhand
Vi erbjuder
Bil enligt vår bilpolicy
Mobiltelefon
Dator
Förmånlig friskvårdssubvention
Du kommer att få arbeta i ett team där vi alla strävar efter gemenskap och lyhördhet. Som anställd hos oss har du chans till personlig kompetensutveckling när så önskas.
Ansökan
Du är varmt välkommen att söka jobbet via länken "Skicka ansökan".
För frågor är du välkommen att kontakta Andreas Jansson, andreas.jansson@jobbakuten.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Emelina Bengtsdotter
David Faasth
Cecilia Jerresand
+46 705612483
Helena Björk
+46 70 2513697
Susanna Béguier
+46 73 075 22 26
Leif Knutas
+46 767 23 27 92
Fredrik Johansson
+46 10 141 20 52
Susanna Callin
+46 76 722 10 33
Kenneth Matsson
+46 10 141 19 91
Knut Skjauff
+47 48193001