OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
TopWork är ett auktoriserat företag som arbetar med bemanning och rekrytering. Våra kunder finns inom branscher som industri, lager, logistik, bygg och administration. Vi är din trygga, professionella partner oavsett om du söker nya medarbetare eller nya utmaningar. TopWork - vi hittar rätt medarbetare till rätt arbetsgivare och arbetsplats.
…till kund i Knivsta med omedelbar upppstart.
Som inköpare kommer du ansvara för materialförsörjningen till produktion, vilket innebär mycket kommunikation internt och med externa leverantörer. Arbetet kommer innefatta många kontaktytor både internt och externt. Du kommer exempelvis att hantera:
• Orderläggning, leveransbevakning och uppföljning
• Logistik och varuflöde
• Bevaka att leveranserna kommer på avtalad tid
• Daglig kontakt med leverantörerna
• Lagerplanering och lageradministration
* Optimera lagernivåer.
Vi ser att du har ett par års erfarenhet av inköp. Du brinner för att ge en hög service och för att skapa goda relationer både internt och externt. Som person är du självgående, strukturerad och noggrann. Du har en analytisk och administrativ förmåga med intresse för detaljer. Självklart har du ett positivt sätt och är kommunikativ. Du har ett proaktivt arbetssätt, är nyfiken och engagerar dig i dina arbetsuppgifter. Du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift.
Tjänsten är ett inhyrningsuppdrag under begränsad tid till dess att tjänsten tillsatts av ny kanidat. För rätt person kan det vara aktuellt för kandidaten att senare övergå till en anställning hos kund. Som konsult hos TopWork får du en konsultchef som stöttar dig i ditt uppdrag hos kund. Vi ger dig råd och rekommendationer om hur du kan utvecklas i ditt arbete.
Krav:
Körkort:
* B (Personbil)