Trädgårdsentreprenör söker administratör!

Trädgårdsentreprenör söker administratör!

Arbetsbeskrivning

Är du social, strukturerad och nyfiken på trädgårdsbranschen? Då erbjuder Mikado en tjänst för dig! I denna deltidsanställning som kontorsadminstratör kommer du ha ett finger med högt och lågt på deras kontor i Sköndal.
Om rollen
En av dina huvuduppgifter är att se till så fakturaflödet fungerar, mellan alla parter och i alla delar. Du behöver vara flexibel och strukturerad, eftersom du ska ha koll på detta flöde samtidigt som du underlättar för dina kollegor ute i fält med allt vad de behöver, så att de i sin tur kan fokusera på att skapa vackra trädgårdar åt era kunder. På kontoret i Sköndal har du en handfull kollegor att samarbeta med, när du behöver nå kund eller kollega utanför kontoret är du inte rädd att lyfta luren för snabba besked.

Din profil
För att trivas i rollen ser vi att du är en lösningsfokuserad person som tar hand om det som hamnar på ditt bord, oavsett om det krävs silkesvantar eller arbetshandskar. Du är flexibel i ditt sätt och har inget emot att ändra kurs eller hjälpa en kollega, om det är det som behövs i stunden. Mikado utgörs av människorna som jobbar där och teamet är essentiellt, det tror vi att du också tycker!

Skallkrav
• Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
• Svenska och engelska i tal och skrift
• Erfarenhet av Fort knox eller motsvarande bokföringsprogram

Meriterande
• B-körkort
Om företaget
Mikado mark & trädgård skapar vackra och inspirerande trädgårdsmiljöer i såväl privat som offentlig miljö. Med lyhördhet och estetik är målet att förverkliga deras kunders drömmar. De specialiserar sig på anläggning av trädgårdar med hög kvalitetskänsla, från idéstadiet till den färdiga trädgården. Mikado utgörs av två delar, trädgård och anläggning. Trädgård handhar nyplanteringar, skötsel och förslag till utveckling medan anläggning tar hand om allt från grävning till avancerade stenmontage.

Företagets erbjudande
• Friskvård
• Kollektivavtal
• Ett väldigt trevligt gäng i kreativ miljö

Om oss
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.

För denna tjänst kommer du att vara anställd genom oss på Framtiden. Det kan finnas möjlighet att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.

Villkor
Startdatum: Slutet av mars eller enligt överenskommelse
Placeringsort: Stockholm
Arbetstider: Halvtid under 7 månader, med möjlig förlängning
Omfattning: Deltid

Vi arbetar löpande med urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan.

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Gustavsson

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson

Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 februari 2023
  • Ansök senast: 23 mars 2023

Besöksadress

Teknikringen 10
None

Postadress

Warfvinges väg 29
Stockholm, 11251

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024