OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
CityMail hjälper företag att kommunicera med sina kunder - och att hitta nya. Med hjälp av våra olika tjänster gör vi brevlådan till en ännu effektivare och viktigare kommunikationskanal. Nytänkande, inställningen att "Allt går att göra bättre" och en stark vilja att ständigt växa utmärker vår organisation och våra medarbetare. CityMail befinner sig i en expansiv fas. Före 2009 ska vi nå 60 procent av Sveriges hushåll och företag och i januari 2007 startade verksamheten i Danmark - det första steget mot resten av världen. Vi söker en medarbetare till vår inleveransavdelning (Traffic) i Malmö som idag består av två personer. Inleveransavdelningen ansvarar tillsammans med vår produktionsavdelning för all logistikplanering, hantering och transport i processen innan själva utdelningen av försändelser påbörjas. Du rapporterar till Quality & Process Assurance Manager. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: * Ansvar för bevakning av inkommande volymer av postförsändelser från kunder och distributörer * Transportbokningar för inkommande försändelser - ta emot och kvalitetssäkra * Samverka med säljorganisationen, Partner Developer, distributörer och speditörer Vi söker dig som har: * God administrativ förmåga och datorvana * Lätt att uttrycka dig[och kommunicera, framför allt i telefon men även i skrift * Lätt för att skapa och etablera kontakter * Servicetänk och initiativförmåga * God fysik * Erfarenhet av transportplanering eller ordermottagning Vi vill också att du delar vår grundläggande inställning att allt går att göra bättre! Vi är ständigt nyfikna och i rörelse - att stå still är inte ett alternativ! Tjänsten är på heltid/tillsvidare med 6 månaders provanställning. Arbetstiden är schemalagd, rullande schema mellan 07.00-19.00.