OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Strömma Turism & Sjöfart AB är ett av Skandinaviens största upplevelseföretag och har en stark koppling långt tillbaka i svensk turisthistoria. Vi jobbar med att skapa upplevelser som ger våra gäster minnen för livet. Idag består Strömma av 30 varumärken och bedriver verksamheter i flera destinationer i Sverige, Danmark, Finland, Norge, Tyskland och Nederländerna. I Göteborg bedrivs verksamheten under varumärkena Strömma Kanalbolaget, Paddan Sightseeing och Hop on Hop off.
Till vårt Göteborgskontor söker vi nu en strukturerad, driven och självgående trafik- och personalledare med erfarenheter från försäljning, service- eller turism- och upplevelsebranschen. Med ledning av Operativ Chef kommer du att arbeta med trafik- och personalfrågor samt administrativa uppgifter kring uppstart och drift av verksamheten under säsongen. Dina arbetsuppgifter omfattar allt från administration och planering till att arbeta operativt inom delar av verksamheten, samt ha tät kontakt med säsongspersonalen inom våra olika verksamheter.
ARBETSUPPGIFTER:
Avtalsskrivning, behörighetskontroll, schemaläggning
Samordning av utbildningar för personal
Arbetsledning av den dagliga verksamheten
Visst personalansvar och samordning under säsong
Övriga administrativa uppgifter inom trafik- och personalavdelningen
I tjänsten ingår beredskap ca varannan vecka, då man kan behöva jobba kvällar och helger för att lösa uppkomna problem i verksamheten.
DU:
Är lättlärd, noggrann och lösningsorienterad med ett intresse för turism- och upplevelsebranschen
Har en öppen personlighet och lätt för att möta olika slags människor
Har en väl utvecklad kommunikations- och samarbetsförmåga
Har förmågan att fatta såväl snabba som genomtänkta beslut
Tar ansvar för dina uppgifter, strukturerar ditt arbete och har ett professionellt och serviceinriktat bemötande
KVALIFIKATIONER:
Erfarenhet från arbete inom försäljning, service- eller turism-/upplevelsebranschen
Tidigare erfarenhet av rekrytering, schemaläggning, arbetsledning och personalansvar
Mycket väl utvecklad kommunikationsförmåga och flytande svenska och engelska
Van datoranvändare
VI ERBJUDER:
Visstidsanställning heltid ca 1/3-30/9 2023
Ett dynamiskt och utmanande jobb med utvecklingsmöjligheter
Göteborgs vackraste miljöer som arbetsplats
Stort eget ansvar och mycket flexibilitet
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet!
Välkommen med din ansökan senast den 28 februari 2023
Urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med att söka!
Kontaktpersoner på detta företaget
Op. Chef Sights. GBG Louise Stevander