OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Samskip Van Dieren Multimodal AB är ett logistikbolag med ett brett geografiskt arbetsområde.
Vi skapar logistiklösningar genom ett av Europas mest heltäckande intermodala nätverk men också lokala lösningar i Sverige och Norden baserade på traditionella landsvägstransporter.
Sedan starten 2007 har vi vuxit stadigt och omsätter över 200 MSEK med för branschen god lönsamhet.
Vi behöver nu en administratör för att stärka vår position och skapa förutsättningar för ytterligare tillväxt.
Arbetsuppgifter:
Registrering av kundbokningar
Skapa faktureringsunderlag till kund
Skapa faktureringsunderlag till leverantör
Avstämning fordonspositionering
Vi ser gärna att du som sökande har:
Tidigare administrativ erfarenhet
God engelska i tal och skrift
Stark inre motor, självgående
Bra förmåga att hantera stress
Social kompetens
Tidigare datorvana
Tidigare arbete som ekonomiassistent eller liknande är meriterande
Placeringsort är vid vårt kontor i Åhus.