OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du vara med i en uppstart av ett framåt tänkande koncept i flygbranschen?
Vill du bidra till en rolig och spännande tjänst och tycker du om att möta människor? Då är det här någonting för dig.
Vi söker trafikassistenter/kundsupport där arbetet består bland annat av incheckning, gate, biljettservice, ankomst- och bagageservice, ledsagning. Då detta är en kombinerad tjänst kommer du även att arbeta med vår kundsupport som innebär att ta emot inkommande samtal och svara på e-post från resenärer och resebyråer (agent support), samt ge support till alla Air LEAPs övriga flygplatser i Sverige/Norge och Finland. Som person är du driven, serviceinriktad, lösningsfokuserad och framåt tänkande. Du har en positiv inställning och tycker om att ta ansvar och arbeta med andra. Du är också anpassningsbar och har en god samarbetsförmåga. Vi ser helst att du har tidigare erfarenhet från Amadeus, Altea /INK DCS eller andra bokningssystem. Du har goda kunskaper i såväl svenska som engelska samt norska och har lätt att uttrycka dig i tal och skrift. Har du erfarenhet från arbete på resebyrå, flygplats, handling- eller flygbolag är det meriterande. Tillgång till körkort och bil är ett krav då man som tidigast börjar sitt arbetspass ca kl 05:45.
Innan påbörjad anställning kommer en registerkontroll att ske via Transportstyrelsen och Air LEAP utför även en säkerhetsprövning. Arbetet kan ske på oregelbundna tider. Intervjuer och tillsättning sker löpande.
Arbetstider
Skiftarbete - tidig morgon, kväll- och helgtjänstgöring.
Anställningsform
En tjänst är tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning på 50% samt en tjänst som är en behovsanställning. Specificera vilken anställning du är intresserad av i din ansökan.
Lön
- Enligt kollektivavtal, Unionens tjänstemannaavtal
- Månadslön + Rörliga tillägg såsom OB och mertidsersättning tillkommer.
- Reseförmåner efter 6 månaders anställning.
Välkommen med din ansökan.