OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Gordon Delivery är ett startup-företag med målsättning att helt förändra serviceupplevelsen för e-handeln till både konsumenter och detaljhandlare samt digitalisera last-mile-flödet. Modellen bygger på att professionella och serviceinriktade personer, så kallade Gordoneerer, levererar varor till konsumenter samtidigt som Gordon stödjer handlare genom hela leveransprocessen – från mottagen order till nöjd kund.
Du tillhör operations teamet som består av 15 kollegor som tror på och stöttar varandra och som vill att du ska ha de bästa förutsättningarna för att förverkliga dina arbetsuppgifter. Tillsammans arbetar ni för att skapa nöjda kunder och ett effektivt arbetssätt.
Arbetsuppgifter
I denna roll kommer du att ansvara för att hjälpa förare med frågor och åtgärder.
Ta del av den dagliga driften av trafikcentralen via mail och telefon.
Du kommer även att onboarda nya kunder, lägga rutiner och följa upp.
Övervaka och tilldela dagliga rutter
Vi söker nu dig som :
Har erfarenhet från liknande roll
Brinner för att ge kunder bästa möjliga service
Är en doer
Vi erbjuder
Möjlighet för utveckling i rollen
Möjlighet att kunna bli teamleader internt
Härliga kollegor där alla brinner för att sätta kunden i fokus
Övrig information
Start: Augusti/September
Plats: Nacka, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Gordon Delivery AB samarbete med Kraftsam så externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes vänligt men bestämt. Vid frågor kontakta amir@kraftsam.se
Varmt välkommen med din ansökan!