OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en driven person som söker en ny utmaning i din karriär? Då ser vi gärna din ansökning till detta uppdrag!
Om uppdraget
Just nu söker vi en trafikledare till ett konsultuppdrag i Göteborg på ett miljöföretag som bland annat arbetar med avfallshantering, återvinning, sanering, slamsugning, slamspolning och avfall. Vi ser gärna att tjänsten tillsätts under mars och kommer sedan pågå till början av september. Det är en heltidstjänst på 100% och arbetstiderna kommer främst vara vardagar någon gång mellan 06:00 och 17:00 med viss variation. Det kan dock även förekomma en del arbete på röda dagar.
Dina arbetsuppgifter
I rollen som trafikledare arbetar du med planering av driftområdets förekommande tjänster. Du ansvarar för att planering av uppdrag och trafikledning utförs kostnadseffektivt och enligt kundavtal. Du ansvarar för bland annat den dagliga planeringen och arbetar alltid för att förbättra leveransprecision och rapportera in kvalitetsbrister.
Du kommer att ha ett nära samarbete med chaufförer, kundservice, driftchefer, gruppledare och till viss del deras kunder för att uppnå optimal planering samt en logistiskt och affärsmässigt effektiv produktion.
I arbetsuppgifterna ingår även administrativa uppgifter samt daglig uppföljning av rapporterade uppdrag i syfte att uppnå korrekt inrapportering och ett effektivt arbetssätt.
Det är viktigt att du delar kundens intressen för att arbeta med kvalitets- och utvecklingsfrågor, och bidrar gärna med både dina idéer och kunskaper i arbetet med ständiga förbättringar.
Dina kvalifikationer
- Godkänd gymnasieutbildning eller likvärdigt, alternativt: flertalet års yrkeserfarenhet
- Goda allmänna IT-kunskaper
- God kunskap och erfarenhet av MS Office
- Goda kunskaper i Svenska i såväl tal som skrift
Meriterande
- Erfarenhet av arbete som transport- eller trafikledare
- Vana att arbeta i EDP och i BF-bud
- Erfarenhet eller utbildning inom logistik eller trafikledning
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag 10/2-22
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Linnea Lindström, linnea.lindstrom@bemannia.se
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.
Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.
Kontaktpersoner på detta företaget
Annahita Yassarati
Kristina Fransson
Alexandra Lindholm
Linda Solini
Malin Strandberg
Lisa Målberg
David Målsäter
Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe
Erika Hansson