OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om jobbet:
Vår fordonsflotta på 50-60 ekipage rör sig över stora delar av södra Sverige (Stockholm, Goteborg, Malmo) . Som Trafikledare/Administratör kommer dina arbetsuppgifter att bestå av trafikledning, lastoptimering, schema och tillkommande administrativa arbetsuppgifter.
Om dig:
Vi söker dig med ett naturligt driv och erfarenhet av arbete i åkeribranschen. Du behöver ha god förståelse för kundens verksamhet och chaufförens arbetssituation. Du är flexibel, stresstålig och har en helhetssyn med affärstänk. Du har förmågan att balansera och prioritera löpande arbetsuppgifter. Vi ställer också höga krav på din sociala kompetens, där positivitet och driv är dina ledord. Du kommer arbeta i en väl sammansvetsad grupp, därför är personlig lämplighet av yttersta vikt. För att du ska klara av arbetet måste du ha god datorvana med en administrativ ådra där noggrannhet och effektivitet är dina ledord.
Kompetenskrav:
Erfarenhet från Åkerinäringen.
Gymnasiekompetens
Svenska, Engelska i tal och skrift.
God datorvana
Erfarenhet av administration
B körkort
Vad erbjuder vi?
Vi erbjuder dig en familjär arbetsplats där du blir en viktig del av vår verksamhet. Vi arbetar alltid efter en ”vi-känsla” där du blir en viktig kugge. Enligt oss skapas framgång genom driv, gott samarbete och engagemang där delaktighet, lyhördhet och chansen att påverka driver oss framåt. Något vi är övertygade om gynnar både lönsamheten och ger nöjda medarbetare.
Varaktighet:
Tillsvidareanställning med inledande provanställning på 6 månader.
Lön:
Enligt överenskommelse
Skicka ditt CV till Sebastaian@homefleetgroup.se
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Kontaktpersoner på detta företaget
Arbetsledare Petro Kolot
0720-114445
Rekryteringsansvarig Jonas Claesson
0730510007